نوشته شده توسط : setareh mohammadi
  • یک کسب و کار شاید بتواند یک محله یا خیابان را پوشش دهد، در صورت یک پیشرفت خوب شاید یک شهر را خدمات دهد اما در فروش اینترنتی فروشنده میتواند محصولات مختلف خود را در همه‌جای کشور یا حتی کشور‌های دیگر عرضه کند. مشتریان هم میتوانند محصول مورد نیاز خود را جستجو کنند و محصولات مختلف را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.
  • هزینه‌های زیادی برای تبلیغات کسب و کار مصرف میشود که این تبلیغات ممکن است مدت زمان کمی کارآیی داشته باشد و دوباره تعداد مشتریان کم شود. اما در فروش اینترنتی تبلیغات و خدمات مدت زمان طولانی برروی اینترنت باقی می‌ماند و مدت‌ها بازدید دارد.
  • وب سایت‌هایی که عمر بیشتری دارند، مشتریان واقعی‌تری دارند.
  • در دوره‌های آموزش فروش اینترنتی تکنیک‌های افزایش فروش اینترنتی ارائه می‌شود.

 

معرفی انواع فروش اینترنتی در سایت سانسل





:: برچسب‌ها: آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی , فوت و فن فروش اینترنتی , بهترین فروش اینترنتی , فروش اینترنتی پرسود ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: