نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش صنعتی برای شروع بر موارد زیر تاکید دارد:

مراحل شناسایی مشتری
همانند دیگر روش های فروش، شناسایی مشتری قدم اول است. شناخت مشتریان و محصولاتی که باعث بالا رفتن میزان سود شوند، بسیار ارزشمند است.

معرفی محصول
معرفی محصول به مشتریان گام دوم است. برای معرفی محصولات علاوه بر استفاده از روش های سنتی حضور در شبکه های مجازی و اینترنت را از یاد نبرید زیرا مشتریان قبل از خرید محصولات خود بدون شک در اینترنت ویژگی های مهم را با یکدیگر بررسی می کنند. اگر در فضای مجازی و اینترنت فعالیت نداشته باشید امکان دیده شدن شما بسیار کم می شود.

برقراری جلسات حضوری برای پرزنت مشتری
قدم بعدی پس از اعتماد کردن و جذب مشتری برقراری جلسه حضوری برای پرزنت مشتری است و دیگر نیاز به معرفی محصولات نیست زیرا قبلا اطلاعات مورد نیاز به مشتری داده شده است.

مرحله پایانی بازاریابی
پایان بازاریابی در فروش صنعتی زمانی است اشتیاق مشتری را برای بستن قرارداد احساس کنید. همه تمرکز خود را برای ایجاد یک رابطه سودمند قرار دهید و ادامه بحث خود را به موارد زیر اختصاص دهید:

  • برقراری تماس با مشتریان
  • ارسال ایمیل به مشتریان
  • نحوه اطلاع رسانی تولیدات جدید به مشتریان

 

بررسی نکات مهم بازاریابی و فروش صنعتی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش صنعتی , آموزش فروش صنعتی , مدیریت فروش صنعتی , فروش محصولات صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در آموزش فروش تلفنی به اهداف فروش تلفنی در کسب و کار می پردازیم:

  • فروختن محصولات
  • برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه
  • نظرسنجی از مشتریان
  • ترغیب مشتریان قبل برای خرید دوباره و تقویت ارتباط با مشتریان موجود در فروش تلفنی

 

دوره رایگان آموزش فروش تلفنی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش تلفنی , فروش تلفنی , دوره آموزش فروش تلفنی , فیلم آموزش فروش تلفنی , رموز فروش تلفنی , انواع فروش تلفنی , روانشناسی فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

نقطه متمایز کننده شرکت ها و سازمان های اصفهان، استفاده از خدمات مشاور فروش در اصفهان است. زیرا استفاده از این خدمات و مهارت ها باعث افزایش فروش و سودآوری مضاعف می شود. اگر می خواهید کسب و کاری جدید تاسیس کنید و به دنبال راه و روش هایی برای بالا بودن میزان در آمد خود هستید، حتما از جلسات مشاور فروش در اصفهان استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

آموزش رایگان مهارت های مورد نیاز مشاوران فروش در اصفهان در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در اصفهان , مشاور فروش و بازاریابی در اصفهان , مشاور بازاریابی در اصفهان , مشاور کسب و کار در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش اینترنتی روش‌های زیر را بهترین ترفند تبلیغات برای فروش می داند:

تاثیر شگفت‌انگیز تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در فروش اینترنتی
حراج‌ها و کدهای تخفیف مشتریان را ترغیب به خرید بیشتر میکند و حتی بابت این تخفیف‌ها سایت و فروشگاه شما را به دوستان خود معرفی می‌کنند که این یک روش تبلیغ عالی و رایگان برای شما است.

ارسال پیام به مشتریان چه تاثیری در فروش اینترنتی دارد؟
ارسال پیام در قالب پیشنهادهای ویژه و کد تخفیف به مشتریان باعث میشود حضور فروشگاه شما را بیاد بیاورند و برای استفاده از این تخفیف‌ها ترغیب به خرید شوند.

چاپ تبلیغات و برند روی بسته‌ها و ساک‌های ارسالی کالا
ارسال کالا در بسته‌ها ساک‌هایی که تبلیغات شما روی آن است باعث می‌شود تبلیغ شما در شهرهای دیگر هم دیده شود و مشتریان اینترنتی افزایش پیدا کنند. از طرفی دیگر این کار روشی است برای اعتماد مشتریان جدید به فروشگاه شما

ارسال هدایای تبلیغاتی را فراموش نکنید!
ارسال هدیه تبلیغاتی هم یکی از روش‌های افزایش مشتریان است. وقتی هدیه‌ها توسط مشتریان استفاده می‌شود باعث می‌شود افراد دیگر هم آن را ببینند و تشویق به خرید شوند.

تشویق مشتریان برای معرفی و تبلیغ برند شما
مشتریان خود را در ازای تخفیف یا دریافت هدیه تشویق به بازاریابی برند خود در میان دوستان و آشنایانشان کنید. این یک روش تبلیغاتی ارزان است.

 

معرفی محصولات مناسب برای فروش اینترنتی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش اینترنتی , آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی پرسود , بهترین فروش اینترنتی , شروع فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اعلام حضور در شبکه های اجتماعی یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین است. اعلام حضور در شبکه اجتماعی همچون تلگرام نتایجی مثل موارد زیر دارد:

  • اتصال به یک جامعه کاربری بزرگ
  • آموزش فروش در تلگرام به افزایش اعتماد مشتری و اعتبار کسب و کار به شما کمک می کند. حضور در شبکه های اجتماعی بیشتر باعث افزایش اعتبار می شود.
  • کمک به افزایش بازدید سایت و دیگر شبکه های اجتماعی

 

آموزش اصول فروش در تلگرام در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش در تلگرام , آموزش فروش در تلگرام , همکاری فروش در تلگرام , کانال فروش در تلگرام , راه های افزایش فروش در تلگرام , نحوه فروش در تلگرام , آموزش گام به گام فروش در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در ادامه به آموزش تکنیک ها می پردازیم:

 

داشتن آگاهی و شناخت از مشتریان
زمانی که شما بتوانید از نیازهای مشتریان خود آگاه شوید و خود را جای او قرار دهید تا او را درک کنید، فروش مشاوره ای اهمیت پیدا می کند. اگر قصد شما از معرفی محصولات فقط سودمندی خودتان باشد و مشتری این موضوع را بفهمد، اعتماد خود را به شما از دست می دهد. هرچه صادق تر باشید؛ اعتماد مشتری به شما بیشتر می شود.

 

اطلاع و آگاهی از محصولات
خود شما به عنوان فروشنده باید به اطلاعات محصولات کاملا تسلط داشته باشید در غیر این صورت نمیتوانید پاسخ صحیح به سوالات مشتری دهید. در این مرحله اطلاعاتی از قبیل رده قیمت، میزان سود فروش هر محصول، محصولات مورد علاقه و استفاده مردم و... را باید داشته باشید.

 

درنظر گرفتن مسائل مالی
از دیگر تکنیک های فروش مشاوره ای توجه و درنظر گرفتن مسائل مالی است. مسئله مالی هم به فروشنده و هم به مشتری مربوط می شود. قیمت محصولات را باید جوری در نظر بگیرید که برای شما سود منصفانه داشته باشد زیرا اگر بیش از حد گران باشد، مشتریان خود را از دست می دهید. تعادل در مسائل مالی میزان فروش بیشتری برای شما به دنبال دارد.

 

ادامه مطلب را در سایت سانسل بخوانید

 



:: برچسب‌ها: فروش مشاوره ای , فروش مشاوره ای به انگلیسی , فروش مشاوره ای چیست , تعریف فروش مشاوره ای ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آیا به دنبال جذب کارشناسان و مشاوران حرفه ای برای گسترش نیروی فروش شرکت خود هستید تا به اهداف درآمدزای خود برسید؟ آیا به یک دیدگاه جامع در مورد فرآیند فروش نیاز دارید؟ آیا آماده بهبود استراتژی فروش خود هستید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ اگر چنین است، شاید بخواهید یک مشاور فروش استخدام کنید.
مشاوره فروش، نوعی تخصص یا خدمت حرفه ای است که به کسب و کارهای بزرگ و کوچک و کارآفرینان کمک می کند تا دامنه فروش خود را گسترش دهند و سود خود را افزایش دهند. اما یک مشاور فروش در تهران چه کاری انجام می دهد، چگونه می تواند به رشد یک کسب و کار کمک کند و چگونه مشاور مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب می کنید؟

 

خدمات رایگان مشاور فروش در تهران در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در تهران , مشاور فروش و بازاریابی در تهران , استخدام مشاور فروش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
  • آشنایی با زبان هر کشور از عوامل مهم در بازاریابی و فروش بین الملل است. زیرا از این طریق است که می توانید روابط بهتر و بیشتری با شرکت های تجاری برقرار کنید. مدیران برای برقراری ارتباط بهتر اصولا از بازاریابان داخل کشور و مدیر روابط عمومی را از افراد همان منطقه انتخاب می کنند.
  • تبلیغات مسئله دیگری است که در بازاریابی و فروش بین الملل اهمیت دارد. زیرا عامل مهمی در شناخت محصول و برند است و از این طریق میزان فروش محصول افزایش می یابد.
  • وجود یک بازاریاب کارکشته و توانا برای موفقیت در بازاریابی بسیار با اهمیت است. فردی که انتخاب می شود باید با تمام جزئیات محصول آشنایی داشته باشد و توانایی پاسخ دهی به سوالات مذاکره کنندگان را داشته باشد تا بتواند قراردادهای خوبی ببندد. تبلیغات خوب و استخدام بازاریاب توانا در پروسه فروش بین الملل، بی نتیجه نیست و همه هزینه هایی که در این راه می شود، پس از قراردادهای تجاری در زمان کوتاهی جبران می شود.
  • نوع پوشش، حالت فیزیکی بدن، نوع صحبت کردن و اعتماد بنفس افراد در زمینه فروش بین الملل بسیار با اهمیت است و در موفقیت آنها در جلسات مذاکره تاثیر می گذارد.
  • شرکت در نمایشگاه های تجاری و گردهمایی ها به دلیل آشنایی که با دیگر همکاران صورت می گیرد، بازارهای جدیدی برای محصولات فراهم میکند. به همین دلیل یکی از راه های موفقیت در بازاریابی و فروش بین الملل شناخته می شود.
  • مدیران برای کسب موفقیت در راه بازاریابی باید کیفیت محصولات خود را روز به روز افزایش دهند تا بازاریابان بتوانند هر چند وقت یکبار روی یک گزینه جدید بر روی محصول مانور بدهند و این نشان دهنده ایجاد رضایت در مشتری می باشد.

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش بین الملل تا پایان اردیبهشت در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش بین الملل , آموزش فروش بین الملل , مشاور فروش بین الملل , قرارداد فروش بین الملل ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

از مشتریان خود نظرسنجی کنید و بپرسید از صفر تا ده چقدر از خرید خود رضایت دارند؛ و متعجب شوید و بگویید که فکر می‌کردید امتیاز آنها کمتر باشد. سپس بخواهید که درمورد تجربه خرید خود توضیح دهند و پس از آن بپرسید اگر این مقدار رضایت را داشته اند چرا امتیاز ده را ندادند.
به کمک این تکنیک بستن معامله فروش می توانید اولویت‌های اصلی خرید و همینطور اعتراضات مشتری را شناسایی کنید.

 

موثرترین تکنیک های بستن معامله فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: بستن معامله فروش در بایننس , بستن معامله فروش , تکنیک های بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در دسته بندی کلی تحلیل مشتری، هفت نوع تحلیل وجود دارد که در ادامه به صورت مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تحلیل میزان رضایت مشتری: در تحلیل رضایت مشتری شما بررسی می‌کنید که آیا مشتری از شما راضی است یا خیر؟!
تحلیل ارزش طول عمر مشتری یا (Customer lifetime value): ارزشی که مشتری برای شما (در طول دوره ای که مشتریتان بوده) چقدر بوده است؟
تحلیل دسته‌بندی مشتری: دسته بندی مشتریان براساس معیارهای مختلف مانند موقعیت جغرافیایی، بودجه و ... صورت می‌گیرد و باید برای هر کدام استراتژی مشخصی برای فروش داشته باشید.
تحلیل کانال فروش: بررسی و تحلیل بهترین کانال‌های فروش یکی از مهم ترین انواع تحلیل فروش است.
تحلیل وب‌ سایت: اگر کسب و کار شما دارای وب سایت بوده و در آن بستر فعالیت می‌کند باید تحلیل وب سایت را در اولویت قرار دهید.
تحلیل شبکه‌های اجتماعی: امروزه همه افراد به شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند بنابراین تحلیل شبکه اجتماعی می‌تواند منجر به اطلاعات مفیدی شود. اهمیت شبکه های اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست زیرا یک مشتری ناراضی می‌تواند به راحتی باعث ناراضی کردن سایر مشتریان بالقوه و بالفعل شود.
تحلیل ریزش مشتری: در اصول بازاریابی یکی از مباحثی که همیشه مطرح می‌شود این است که حفظ و نگهداری مشتریان فعلی از جذب مشتریان جدید آسان تر است. در تحلیل ریزش مشتری، تعداد مشتریانی که در یک بازه یک ساله محصول یا خدمت را ترک کرده اند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

تحلیل مشتری می‌تواند در بلند مدت به موفقیت کسب و کار در فضای رقابتی امروز کمک کند در نتیجه مدیران باید آن را جدی گرفته و از متخصصین حوزه بازاریابی و تحلیل مشتری برای این کار کمک بگیرند.

 

بررسی انواع داده های تحلیل مشتری در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: تحلیل مشتری , تحلیل داده مشتری , تحلیل مشتری مداری , تحلیل مشتریان هدف , تحلیل رفتار مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اعتمادسازی اولین قدم برای فروش و فروشندگی است. فروشندگان نسبت به خدمات خود باید با اعتماد به نفس صحبت کنند. اعتماد سازی از طریق ارائه کاتالوگ ، کارت ویزیت ، تصاویر نمونه کارهای قبلی ، تصاویر رضایت نامه های مشتریان قبلی شکل می گیرد. از دیگر مواردی که به اعتمادسازی مشتریان کمک می کند، داشتن یک وب سایت است که دائما آپدیت شود یا ارسال ایمیل ها و پیام های محتوایی و مناسبتی.

 

رموز موفقیت در فروش خدمات در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش خدمات , فروش خدمات بازاریابی , فروش خدمات در اینترنت , انواع فروش خدمات , روش فروش خدمات ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

پرزنت فروش بر خلاف تصور مردم، به معنای چرب زبانی وکلاه گذاشتن سر دیگران نیست. معرفی محصولی که موثر باشد، ارزش محصول را مشخص می کند وشبیه خواسته های مشتری است. پرزنت محصول باید به دعوت مشتری به انجام کار (call-to-action) صورت گیرد و خصوصیات منحصربفرد محصول را به خوبی در ذهن مشتری ماندگار کند.
برای اینکه به یک متخصص و فروشنده ماهر در زمینه کسب و کار خود تبدیل شوید، باید روی نحوه پرزنت فروش مسلط باشید. با استفاده از تکنیک های پرزنت می توانید مشتریان را جلب کنید و به فروش بیشتری برسید پس سعی کنید حتی اگر به این پروسه فروش علاقه ندارید، به نکات و تکنیک ها توجه کنید و آن ها را یاد بگیرید.

 

آموزش رایگان تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: پرزنت فروش , متن پرزنت , نکات مهم در پرزنت فروش , پرزنت فروش موفق , آموزش پرزنت فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در قدیم فروشنده‌هایی که افراد از آن‌ها خرید انجام می‌دادند اندک بودند و رقابت چندانی میان آن‌ها وجود نداشت اما با گسترش ارتباطات مشتریان در فضای نامحدود مجازی می‌توانند فروشنده‌های مختلف را رصد کرده و از میان آن‌ها خرید خود را از بهترین فروشنده انجام دهند. نکته مهمی که وجود دارد تاثیر تبلیغات دهان به دهان در اعتبار یک فروشنده است؛ اگر شما مانند یک فروشنده حرفه ای برخورد نکنید و مشتری از شما ناراضی باشد این نارضایتی را به دوستان و آشنایان خود انتقال داده و به تدریج وجه شما را نزد سایرین خراب می‌کند و بر عکس اگر یک مشتری از شما راضی باشد رضایت خود را به دوستان و آشنایان خود انتقال داده و به تدریج مشتریان شما زیاد می‌شوند. بنابراین رقابت را جدی بگیرید.

 

آموزش مهارت های مورد نیاز فروشنده حرفه ای در سایت سانسل 

 

 



:: برچسب‌ها: فروشنده حرفه ای , فروشنده حرفه ای کیست , ویژگی های فروشنده حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

پس از شناخت فرآیند فروش برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق باید اصول اولیه فروش را بدانیم. در ادامه مقاله به این اصول می پردازیم:

از روی طناب فروش سقوط نکنید
فرآیند فروش را به یک بندبازی تشبیه کنید. یک فروشنده حرفه ای باید قدم هایی را روی طناب لرزان فروش بردارد تا در انتهای طناب به موفقیت و پول دست یابد.

تجویز به جای فروش
در این مرحله باید روش های فروش مدرن و قدیمی را مقایسه کنید. برای مثال شما به پزشکی که به جای گوش دادن به صحبت شما و تشخیص بیماری مدام از فواید داروها بگوید و فقط تجویز کند، اعتماد نمی کنید. این نوع روش در فروش سنتی و قدیمی هم وجود دارد. اما در متد فروش مدرن و ارتباطی این روش کنار گذاشته شده و فرآیندی دارد به نام ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه.

 

ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش تا پایان اردیبهشت در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: دوره فروش , دوره آموزش فروش , آموزش فروش , آموزش فروش حرفه ای , تکنیک فروش , تکنیک های فروشندگی , آموزش فروش رایگان , آموزش فروش و بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش در تلگرام برای افزایش فروش در تلگرام رعایت موارد زیر الزامی میداند:

فروشگاه اینترنتی
مشتری پس از مشاهده کالا باید راهی برای پرداخت آنلاین داشته باشد. به این منظور باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

تشکیل کانال یا گروه
برای اینکه یک کانال حرفه ای برای فروش در تلگرام داشته باشید، می توانید یک نام همانند نام سایت فروشگاهی برای آن در نظر بگیرید و دوستان و آشنایان خود را به عضویت در آن فراخوانید.

وارد کردن کالاها در کانال تلگرامی
در صورتیکه که از ربات کانال فروشگاهی برای فروش در تلگرام استفاده نمی کنید، باید حتما اقدام به تبلیغات کنید. اگر تعداد محصولات زیادی دارید برای جلوگیری از شلوغی در کانال بهتر است همه محصولات را تبلیغ نکید و فقط جدیدترین ها و پر فروش ترین ها را تبلیغ کنید. در این مرحله دقت داشته باشید که همراه با تصویر و توضیح کالا، لینک مربوط به صفحه محصول در سایت اینترنتی را قرار دهید.

تبلیغات
به منظور جذب عضو بیشتر کانال یا گروه خود را برای فروش در تلگرام تبلیغ کنید. اگر لینک کانال خود را در فروشگاهتان قرار دهید، باعث می شود مشتریان قدیمی هم عضو کانال شوند.

بیش از حد پیغام نگذارید
هیچکس دوست ندارد که دائما پیغام تلگرامی دریافت کند. برای تبلیغات و فروش در تلگرام بهتر است فقط پیغام ها و تبلیغات مفید را آن هم در ساعات مناسب منتشر کنید تا اعضای کانال آزرده نشوند. در غیر این صورت اعضا کانال را Mute می کنند یا لفت می دهند.

راه های ارتباطی متنوع
علاوه بر تبلیغات یک شماره تماس یا ایمیل برای ارتباط با مشتریان و ارائه مشاوره در کانال خود قرار دهید زیرا ممکن است بعضی اعضا با خرید اینترنتی آشنا نباشند.

استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر
برای گسترش فروش در تلگرام بهتر است همین کارها را در شبکه های اجتماعی دیگر خارجی و داخلی انجام دهید.

 

 

ادامه مطلب و موثرترین تکنیک های افزایش فروش در تلگرام را در سایت سانسل بخوانید

 



:: برچسب‌ها: فروش در تلگرام , آموزش فروش در تلگرام , همکاری فروش در تلگرام , کانال فروش در تلگرام , راه های افزایش فروش در تلگرام , نحوه فروش در تلگرام , آموزش گام به گام فروش در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
  • وجود مهارت های فروش و خدمات مشاور فروش در اصفهان به اعضای تیم فروش، کمک می کند کسب و کارها در کوتاه مدت به اهداف خود برسند. همانطور که می دانید، مشاوران فروش همیشه در تلاشند تا بتوانند برای فروش کالا و خدمات، به شما کمک کنند.
  • افراد بطور ذاتی دارای مهارت های فروش نیستند و نیاز به آموزش دارند. یکی از مهم ترین خدمات مشاوران فروش، افزایش مهارت های شما در حوزه فروش کالا و خدمات می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید کالا و خدمات خود را با جدید ترین و نوین ترین ترفند های روز به فروش برسانید و در نتیجه بتوانید موفقیت های بسیار زیادی را کسب نمایید.
  • یکی دیگر از خدمات مشاور فروش در اصفهان، آشنا سازی شما با پتانسیل های کسب در آمد در فروش کالا و خدمات شما می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید با استفاده از ترفند ها و شناخت نوسانات بازار، کالا و کسب و کار خود را به گونه ای به فروش برسانید که نه تنها ضرر نکنید بلکه سودمند نیز بشوید و علاوه برآن، مشتریان از کار شما راضی باشند و برای خرید کالا یا خدمات، کسب و کار شما را انتخاب نمایند.
  • مشاور فروش در اصفهان، به شما کمک می کند تا بتوانید با شیوه های جذب مشتری و مشتری مداری آشنا شوید و در نتیجه بتوانید میزان فروش خود را چندین برابر نمایید. این امر سبب می شود تا مشتریان زیادی برای فراهم نمودن نیاز های خود مجذوب کسب و کار شما شوند و در نتیجه بتوانید به درآمد های بالایی برسید.

 

آموزش رایگان مهارت های مورد نیاز مشاور فروش در اصفهان در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در اصفهان , مشاور فروش و بازاریابی در اصفهان , مشاور بازاریابی در اصفهان , مشاور کسب و کار در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

بینش مشتری برای اطمینان از آینده کسب و کارها الزامی است و به معنای پذیرش و درک نیاز مشتری است. برای استفاده کردن از تجربه های مشتری باید با دقت به نظرات آن گوش دهید. پس از گوش دادن باید بتوانید مشتریان خود را درک کنید. در صورت کاربردی بودن، کسب و کار در مسیر پیشرفت و کیفیت بهتر حرکت می کند. بینش مشتری را می توان به نوعی تجزیه و تحلیل رفتار مشتری معنا کرد که از آن طریق خدمات و محصولات مورد نیاز مشتری را می توان حدس زد. این روش یکی از روش های به روز است که می تواند کمک کند از رقبا خود فاصله بگیرید.
از طریق ابزارهایی که برای شناخت بینش مشتری وجود دارد، میتوان به نتایج خوبی دست یافت و بر اساس آن ها به ارائه محصول یا خدمت طبق خواسته و نیاز مشتری پرداخت. با توجه به اینکه رفتار مشتریان همیشه درحال تغییر است و حتی بین گروه های سنی مختلف است، می تواند با علم انسان شناسی محرک های اجتماعی و فرهنگی بین مشتریان را کشف می کند و باعث افزایش فروش می شود.

 

بررسی عوامل تاثیرگذار بر بینش مشتری در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: بینش مشتری , بینش مشتری چیست , تحلیل بینش مشتری , اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

فردی که برای اولین بار به فروشگاه شما وارد می‌شود و قصد خرید از شما را دارد، پیش از هر چیزی با ظاهرتان رو به رو می‌شود. فرض کنید به عنوان خریدار وارد فروشگاهی شده‌اید، فروشنده با ظاهری نامنظم و نامناسب پیش روی شما ظاهر می‌شود؛ آیا دید مثبتی در ذهن شما ایجاد می‌شود؟ چقدر احتمال دارد برای خریدهای بعدی به همان فروشگاه مراجعه کنید؟ آن چه به عنوان ظاهر یک فروشنده مطرح می‌شود صرفا منظم و نامنظم بودن نیست بلکه صحبت از پوشش و آرایش مناسب است. اگر شما هم نمی‌دانید به عنوان یک فروشنده باید با چه ظاهری سر کار حاضر شوید به نکاتی که در ادامه مطرح می‌شود دقت کنید.

  • لباستان تا حدودی معرف شغلتان باشد.
  • لباس تنگ یا گشاد نپوشید.
  • به ظاهر خودتان اهمیت بدهید.
  • کیفیت لباس را جدی بگیرید.
  • کفش‌هایتان را هر روز واکس بزنید
  • از عطرهای ملایم استفاده کنید.
  • دوش گرفتن روزانه را فراموش نکنید.
  • لبخند را فراموش نکنید!

 

برای اطلاع از اهمیت ظاهر یک فروشنده به سایت سانسل مراجعه کنید

 



:: برچسب‌ها: ظاهر یک فروشنده , ظاهر یک فروشنده حرفه ای , ویژگی های ظاهر فروشنده حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای اطلاع از بهترین مزایای فروش مستقیم در ادامه با ما همراه باشید:

  • کسب سود بالا برای شرکت‌های والد و فروشندگان. از این طریق هزینه واسطه ها کاهش می یابد و باعث افزایش حاشیه سود می شود.
  • جلوگیری از هزینه‌های یک فروشگاه. یک فروشنده برای راه اندازی فروشگاه باید هزینه های زیادی مثل اجاره، حقوق کارگر، مالیات و ... بپردازد که همه این هزینه ها را باید از سود حاصل از فروش پرداخت کند اما با فروش مستقیم از پرداخت این هزینه ها جلوگیری می کند.
  • ارتباط مستقیم با مشتری و شناخت نیاز‌های آن
  • عدم پرداخت هزینه برای بازاریابی و تبلیغات در فروش مستقیم. در این روش به دلیل ملاقات شخصی با مشتریان می توان محصولات را به مشتری معرفی کرد و هزینه ی تبلیغات را کاهش داد.
  • رویکرد فروش شخصی برای هر فرد که به متقاعد کردن مشتری برای خرید کمک می‌کند. رویکرد فروش شخصی در این روش کمک می کند که نسبت به حساسیت های افراد مختلف برای خرید بتوانید میزان فروش خود را افزایش دهید. برای مثال می توانید در زمان های تخفیف مشتریانی که روی قیمت حساس هستند و همیشه به دنبال تخفیف خریدند را با خبر کنید. در این شرایط حتی ممکن است فروش عمده نیز داشته باشید.
  • مشاهده واکنش مشتری که کمک می‌کند فورا بتوانیم با پیشنهادهای متفاوت، مشتری را تشویق به خرید کنیم.
  • نمایش محصول که باعث جلب اعتماد مشتری و انتخاب راحت‌تر آن می‌شود. در این روش به دلیل مشاهده محصول قبل از خرید، احتمال شکایت و نارضایتی پس از خرید کاهش می یابد.

 

ثبت نام دوره رایگان آموزش فروش مستقیم در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش مستقیم , آموزش فروش مستقیم , شرکت های فروش مستقیم در ایران , مثال برای فروش مستقیم , تکنیک های فروش مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
  • آشنایی با زبان هر کشور از عوامل مهم در بازاریابی و فروش بین الملل است. زیرا از این طریق است که می توانید روابط بهتر و بیشتری با شرکت های تجاری برقرار کنید. مدیران برای برقراری ارتباط بهتر اصولا از بازاریابان داخل کشور و مدیر روابط عمومی را از افراد همان منطقه انتخاب می کنند.
  • تبلیغات مسئله دیگری است که در بازاریابی و فروش بین الملل اهمیت دارد. زیرا عامل مهمی در شناخت محصول و برند است و از این طریق میزان فروش محصول افزایش می یابد.
  • وجود یک بازاریاب کارکشته و توانا برای موفقیت در بازاریابی بسیار با اهمیت است. فردی که انتخاب می شود باید با تمام جزئیات محصول آشنایی داشته باشد و توانایی پاسخ دهی به سوالات مذاکره کنندگان را داشته باشد تا بتواند قراردادهای خوبی ببندد. تبلیغات خوب و استخدام بازاریاب توانا در پروسه فروش بین الملل، بی نتیجه نیست و همه هزینه هایی که در این راه می شود، پس از قراردادهای تجاری در زمان کوتاهی جبران می شود.
  • نوع پوشش، حالت فیزیکی بدن، نوع صحبت کردن و اعتماد بنفس افراد در زمینه فروش بین الملل بسیار با اهمیت است و در موفقیت آنها در جلسات مذاکره تاثیر می گذارد.
  • شرکت در نمایشگاه های تجاری و گردهمایی ها به دلیل آشنایی که با دیگر همکاران صورت می گیرد، بازارهای جدیدی برای محصولات فراهم میکند. به همین دلیل یکی از راه های موفقیت در بازاریابی و فروش بین الملل شناخته می شود.
  • مدیران برای کسب موفقیت در راه بازاریابی باید کیفیت محصولات خود را روز به روز افزایش دهند تا بازاریابان بتوانند هر چند وقت یکبار روی یک گزینه جدید بر روی محصول مانور بدهند و این نشان دهنده ایجاد رضایت در مشتری می باشد.

 

آموزش تنظیمر قرارداد فروش بین الملل در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش بین الملل , فروش بین الملل , قرارداد فروش بین الملل , مشاور فروش بین الملل ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در این تکنیک باید به مشتریان جدید و احتمالی خود توضیح دهید که شاید مخاطب درستی برای محصول شما نباشند برای مثال ممکن است کوچک تر یا ناپخته تر از مشتریان ثابت شما باشند. این یک اتفاق عادی است که همه مردم دنبال چیزی هستند که نمی توانند داشته باشند، پس اینگونه تمایل بیشتری پیدا می کنند که محصول شما را بخرند و این قدرت تکنیک معکوس در بستن معامله فروش است.
دقت کنید که از این تکنیک و تکنیک های دیگر نباید بیش از حد استفاده کنید و در نظر داشته باشید که تکنیک معکوس را فقط برای خریدارانی که جز مشتریان معمولتان نیستند استفاده کنید.

 

آموزش تکنیک های بستن معامله فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: بستن معامله فروش در بایننس , بستن معامله فروش , تکنیک های بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش اینترنتی روش‌های زیر را بهترین ترفند تبلیغات برای فروش می داند:

تاثیر شگفت‌انگیز تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در فروش اینترنتی
حراج‌ها و کدهای تخفیف مشتریان را ترغیب به خرید بیشتر میکند و حتی بابت این تخفیف‌ها سایت و فروشگاه شما را به دوستان خود معرفی می‌کنند که این یک روش تبلیغ عالی و رایگان برای شما است.

ارسال پیام به مشتریان چه تاثیری در فروش اینترنتی دارد؟
ارسال پیام در قالب پیشنهادهای ویژه و کد تخفیف به مشتریان باعث میشود حضور فروشگاه شما را بیاد بیاورند و برای استفاده از این تخفیف‌ها ترغیب به خرید شوند.

چاپ تبلیغات و برند روی بسته‌ها و ساک‌های ارسالی کالا
ارسال کالا در بسته‌ها ساک‌هایی که تبلیغات شما روی آن است باعث می‌شود تبلیغ شما در شهرهای دیگر هم دیده شود و مشتریان اینترنتی افزایش پیدا کنند. از طرفی دیگر این کار روشی است برای اعتماد مشتریان جدید به فروشگاه شما

ارسال هدایای تبلیغاتی را فراموش نکنید!
ارسال هدیه تبلیغاتی هم یکی از روش‌های افزایش مشتریان است. وقتی هدیه‌ها توسط مشتریان استفاده می‌شود باعث می‌شود افراد دیگر هم آن را ببینند و تشویق به خرید شوند.

تشویق مشتریان برای معرفی و تبلیغ برند شما
مشتریان خود را در ازای تخفیف یا دریافت هدیه تشویق به بازاریابی برند خود در میان دوستان و آشنایانشان کنید. این یک روش تبلیغاتی ارزان است.

 

راز موفقیت در فروش اینترنتی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش اینترنتی , آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی پرسود , بهترین فروش اینترنتی , شروع فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش در علی بابا به متدهای پرداخت در این سایت می پردازد. این متدها بسیار مهم است زیرا روشی است که از طریق آن می توانید درآمد خود را نقد کنید. به این متدها توجه کنید:

  • کردیت کارت
  • دبیت کارت
  • Wire Transfer
  • پی پال
  • وسترن یونیون
  • Boleto
  • Pay Later

 

معرفی محصولات مناسب فروش در علی بابا در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش در علی بابا , آموزش فروش در علی بابا , فروش در سایت علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

یکی از مزایای استفاده از اکسل این است که شما می توانید یک فرمول در اکسل ایجاد کرده و با توجه به آن روند فروش خود را به صورت تقریبی پیش بینی کنید. یکی از مزایای پیش بینی فروش در اکسل این است که در اکسل می توانید فروش های هر واحد، نرخ رشد، حاشیه سود و سود ناخالص محصولات و خدمات خود را تجزیه و تحلیل کرده و پیش بینی کنید.

 

آموزش رایگان انواع مدل های پیش بینی فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: پیش بینی فروش , پیش بینی فروش در اکسل , انواع پیش بینی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای پیشرفت در روند فروش B2b از خطاهای رایج در این مسیر باید دوری کنید:
از فروش به خریداران سطح پایین بپرهیزید
در آمد به دست آمده از فروش به خریداران سطح پایین درآمد خوبی برای شما نخواهد داشت اما خریداران سطح بالا بهترین گزینه خواهند بود تا پیشنهادهای سطح بالای شما را بپذیرند.

 

ویژگی ها و مزایای محصول را برجسته نکنید
در فروش B2b تمرکز کردن بر نتایج محصول کمک بیشتری به مشتری می کند تا برجسته کردن ویژگی های آن. برجسته کردن ویژگی های محصول دیگر مثل گذشته سودی ندارد.

شخصی سازی در نظر نگیرید
در نظر گرفتن پیشنهادات تک گزینه ای اشتباه است. در این صورت با دو مشکل مواجه می شوید، اول اینکه مشتریان برای راه حل شما هیچ معیار و ارزشی قائل نمی شوند و دوم اینکه حتی اگر مشتری به فکر یک سرمایه گذاری عالی باشد، به یک راه حل سطح پایین محدود می شود.
اگر چند گزینه داشته باشید از پیشنهادات سطح پایین تا بالا، ارزش بیشتری برای مشتری فراهم کرده اید و باعث افزایش میزان فروش و سود شما می شود.

دوری از ملاقات حضوری
فروش B2b همیشه نمی تواند از طریق فروش تلفنی و آنلاین موفق باشد. برای ارائه خدمات گران قیمت باید یک سرمایه گذاری جدی در نظر بگیرید و حتما نیاز به ملاقات حضوری دارید. ملاقات حضوری نرخ معامله را افزایش می دهد. حتی برای برخی از معاملات برای اینکه مشتری را ترغیب به ملاقات حضوری کنید بهتر است هزینه های رفت و آمد مشتری را برعهده بگیرید.

بیان مبهم ارزش برند
گزارشی دقیق و شفاف به طور خلاصه از برند خود آماده داشته باشید زیرا هر زمان که یک مشتری بالقوه سوالی از ارزش کار شما پرسید باید بتوانید بدون هیچ ابهامی به او پاسخ دهید در غیر این صورت مرتکب اشتباه بزرگی شده اید.

ارائه تخفیف بیش از حد
در فروش B2b با قیمت های پایین فقط مشتریان سطح پایین را می توانید جذب کنید. اما برای مشتریان ایده آل ارزش محصول مهم تر از قیمت آن است. پس سعی کنید ارائه تخفیف را فقط برای موارد خاص در نظر بگیرید زیرا تخفیفات بیش از حد ارزش شما را برای مشتریان خاص پایین می آورد. بجای تخفیف با اطمینان کامل و اعتماد بنفس ارزش محصول خود را بیان کنید.
استفاده از این روش باعث جذب مشتریان دائم برای شما می شود نه مشتریانی که فقط ممکن است یکبار بخاطر تخفیف از شما خرید کنند.

 

دوره رایگان آموزش فروش B2b در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش B2b , آموزش فروش B2b , پلن فروش b2b , پلتفرم b2b , کارشناس فروش B2b ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

وقتی در حال استفاده از خدمات مشاور فروش در تهران هستید، برخی سوالات مهم نظیر موارد زیر را بپرسید:

  • مشتری ایده آل برای شرکت ما چه کسی است؟
  • برای به حداکثر رساندن اثربخشی آموزش فروش، چه توصیه هایی به ما دارید؟
  • چه نوع خدمات آموزش و یا کوچینگ فروش را ارائه می دهید؟
  • مدل کارکرد شما چیست؟
  • چگونه به شرکت ها کمک می کنید تا به پتانسیل کامل خود دست یابند؟
  • چگونه نقاط قوت و ضعف یک تیم فروش را ارزیابی می کنید؟
  • چگونه می خواهید با مدیران فروش شرکت و سایر ذینفعان ارتباط برقرار کرده و همکاری کنید؟
  • چگونه قصد دارید از توسعه و رشد مستمر تیم فروش ما حمایت کنید؟
  • پس از پایان خدمات مشاوره فروش در تهران، چگونه می خواهید از تیم فروش ما پشتیبانی کنید؟

 

برای دریافت خدمات رایگان مشاور فروش در تهران تا پایان اسفند به سایت سانسل مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در تهران , مشاور فروش و بازاریابی در تهران , استخدام مشاور فروش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

یکی از معایب فروش کالا به روش سنتی این است که تعداد مشتریان فقط محدود به مشتریان حضوری می شود و در نتیجه میزان فروش کم است. ارسال کالا از طریق پست اوضاع فروش را کمی بهتر کرده است اما میزان اعتماد به فروشنده ای که از طریق تبلیغات سنتی و معرفی در مجله اقدام کرده است کمی دشوار است.

 

برای دریافت رایگان خدمات مشاور فروش کالا به سایت سانسل مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: فروش کالا , مشاور فروش کالا , فروش کالای دست دوم , فروش کالا در اینترنت , فروش کالا در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش اینترنتی برای جذب بازدیدکننده بیشتر از گوگل به نکات زیر تاکید دارد:

  • برای معرفی هر محصول، اطلاعات دقیق ذکر کنید.
  • عکس های با کیفیت برای هر محصول آپلود کنید و برای عکس‌ها هم توضیح بدهید.
  • برای هر محصول برچسب جداگانه تعریف کنید.
  • به کمک شبکه‌های اجتماعی به سایت خود لینک بدهید.
  • با دوستانی که در گوگل سایت‌های پربازدید دارند تعامل کنید، تا مطالب خود را به سایت شما لینک بدهند و یا از سایت‌های خوب این لینک‌ها رو بخرید.

 

معرفی روش های موثر تبلیغات در فروش اینترنتی در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی , فوت و فن فروش اینترنتی , بهترین فروش اینترنتی , فروش اینترنتی پرسود ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اگر مجبور به دادن پیشنهادات تخفیفی شدید باید گزینه هایی انتخاب کنید که فراتر از انتظار مشتری باشد در حالیکه باید جای چانه زنی برای مشتری هم بگذارید. باید یک پیشنهاد ثابت برای تخفیف درنظر بگیرید تا سود بیشتری داشته باشید مثلا در صورتیکه بگویید بین 10 تا 20 درصد تخفیف میدهم اصلا صحیح نیست چون همیشه مشتری به دنبال دریافت تخفیف بیشتر است. اما بهتر است اول بگذارید مشتری پیشنهاد بدهد و اگر ناچار شدید شما پیشنهاد بدهید. آموزش مذاکره فروش به نکات مهم انتخاب قیمت و طرح های تخفیفی می پردازد.

 

آموزش مهارت های مذاکره فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش مذاکره فروش , اصول مذاکره فروش , مدیریت مذاکره فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

شما ممکن است بهترین محصول یا خدمت را به مشتری ارائه دهید اما در برقراری ارتباط ضعیف عمل کنید بنابراین مشتری را از دست خواهید داد. برای یک فروش موفق باید مشتری شما را دوست داشته باشد در غیر این صورت به راحتی شما را کنار می‌گذارد. البته این بدان معنا نیست که فروشنده ای که محصول بی کیفیت به مشتری ارائه می‌دهد اما رفتاری دوستانه دارد می‌تواند در مشتری وفاداری ایجاد کند بلکه به مفهوم این است که در کنار خدمات و محصولات با کیفیت رفتار دوستانه داشته باشید. شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای می‌توانید برای بهتر کردن ارتباطات خود با مشتریانتان تاریخ تولد آن‌ها را بپرسید و در این تاریخ به ایشان تخفیف یا هدیه تقدیم کنید؛ مطمئن باشید زمانی که مشتری احساس کند مشتری خاص شما است، برای خرید در دفعات بعد لحظه شماری می‌کند.

 

بررسی ویژگی های فروشنده حرفه ای در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروشنده حرفه ای , فروشنده حرفه ای کیست , ویژگی های فروشنده حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای خرید و فروش در علی بابا با وجود پروتکل های امنیتی برای جلوگیری از کلاهبرداری، همچنان مواردی از این قبیل دیده می شود. یکی از دلایلی که باید تحقیقات کامل درمورد تولید کننده ها صورت بگیرد، همین مورد است.
میزان اعتماد تولید کننده براساس میزان کاری که با خریداران آمریکایی دارد، افزایش می یابد. از طریق دیتابیس می توان تولید کننده های تجاری که تولید کننده با آن ها کار کرده است را مشاهده کرد.

 

تخفیف ویژه دوره آموزش فروش در علی بابا تا پایان اسفند در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش در علی بابا , آموزش فروش در علی بابا , فروش در سایت علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در این قسمت از آموزش فروش صنعتی با مراحل فرآیند خرید در این زمینه با ما همراه باشید:

  • بیشترین توجه در تبلیغات فروش صنعتی به منطق مشتریان وابسته است.
  • اولویت خرید مشتریان قیمت محصولات نیست.
  • تیم خرید پس از شناخت بازار هدف و نیاز مشتریان براساس اولویت اقدام به خرید می کنند.

 

آموزش مدیریت فروش صنعتی در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش صنعتی , آموزش فروش صنعتی , مدیریت فروش صنعتی , فروش محصولات صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در برنامه عملیاتی فروش باید برای انجام هر کاری علاوه بر تعیین زمان هدف اصلی، یک بازه زمانی مشخص کنید. ایجاد جدول زمانی یک اصل ضروری به حساب می آید که بتوانید به طور منطقی و اصولی آن را دنبال کنید. این گونه می توانید در راه رسیدن به هدف خود، با ارزیابی الزامات پیشرفت چشمگیر داشته باشید.
برای مثال اگر قصد بهینه سازی موتورهای جستجو و افزایش وب سایت خود را در یکسال دارید، باید برای انجام هرکاری یک بازه زمانی مشخص در نظر بگیرید.

 

آموزش نوشتن برنامه عملیاتی فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: برنامه عملیاتی فروش , نمونه برنامه عملیاتی فروش , طرز نوشتن برنامه عملیاتی فروش , چارت برنامه عملیاتی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

بهترین کانال های بازاریابی را می  توان از بینش مشتری دریافت کرد. چون امکان دارد برخی از ویژگی ها برای یک مشتری جذاب باشد اما برای همه اینگونه نباشد. به دلیل اینکه عوامل زیادی روی تصمیم خرید مشتری تصمیم می گذارند، برای شناسایی کانال های بازاریابی، برندها می توانند از طریق دریافت و تحلیل بینش مصرف کننده با قدرت بیشتری جلوه کنند.

 

مقایسه ویژگی های بینش مشتری B2b و B2C در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: بینش مشتری , بینش مشتری چیست , تحلیل بینش مشتری , اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

با توجه به مراحل زیر چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی در فانل فروش خود را می آموزید:

آگاهی
هدایت مخاطب گرم(اکتیو و فعال) به سمت سایت با استفاده از ارزان ترین روش ها، طبق گفته AdEspresso هدف نهایی است. در نتیجه باید مطالب اشتراکی، تبلیغات و وبلاگ خود را با هدف تاثیرگذاری بیشتر بر افراد، بهبود ببخشید.

ایجاد یک آهنربای جذاب
برای استفاده از شبکه های اجتماعی در فانل فروش، باید یک آهنربای جذاب ایجاد کنید. در صورتیکه مخاطبان از قبل به محتوا و محصولات شما علاقه مند بوده باشند، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. به دلیل اینکه حدود 97 تا 99درصد مردم آماده خرید نیستند، بهتر است آن ها را به لیست ایمیل خود هدایت کنید.

درگیر کردن مخاطب
نرخ تبدیل افراد با مطالب در شبکه های اجتماعی نسبت به ایمیل بسیار بیشتر است. استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام، از بهترین و ساده ترین راهکارها برای درگیر کردن مخاطب با مطالب است. برقراری ارتباط و برخورد با مخاطب، یک موقعیت فوق العاده در فانل فروش است که می توانید محصولات و خدمات خود را بفروشید.

 

آموزش ساخت سریع قیف فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: قیف فروش , فانل فروش , قیف فروش در بازاریابی دیجیتال , قیف فروش چیست , بهینه سازی فانل فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش B2b تاکید می کند که 8 تکنیک زیر به صورت دائم پیاده سازی شود تا شدت سود آوری بسیار عالی شود:

مراجعه مستقیم به تصمیم گیرندگان اصلی
بسیاری از فروشندگان که در این زمینه موفق هستند به خوبی می دانند که خریداران و مدیران خرید صلاحیت کافی برای تصمیم گیری خرید را ندارند، به همین دلیل مستقیما به تصمیم گیرندگان اصلی مراجعه می کنند. محصولات خود را به ذی نفعان رده بالا که قدرت خرید دارند بفروشید و زمان خود را برای ایجاد ارتباط با مدیران و خریداران تلف نکنید. هرچند که یک رابطه خوب از نظر شما باشد.

به فکر فروش نتایج و خروجی‌های واقعی کسب‌وکار باشید
کسب و کارها به دنبال نتایج و خروجی شما هستند تا بتوانید به آن ها کمک کنید و به محصول و خدمات شما علاقه ای ندارند. در عصر حاضر با معرفی ویژگی ها و مزایای محصول در فروش B2b نمی توان موفق بود، بلکه برای رقابت و موفقیت باید بر روی نتایج کار و تاثیرش بر میزان درآمد تمرکز داشته باشید. یکی از نکات مهم در آموزش فروش B2b همین تمرکز بر نتایج و خروجی ها است.

وجه تمایز خود را کاملا شفاف بیان کنید
برای موفقیت در فروش B2b بین رقبا باید بتوانید وجه تمایز خود را کاملا شفاف و سریع بیان کنید. در صورتیکه این آمادگی را داشته باشید، کلید پیروزی در تجارت های برزگ را در دست دارید.

ملاقات رو در رو با تصمیم گیرندگان اصلی
برای سرمایه گزاری های بزرگ باید تلاش کنید به هرنحوی با تصمیم گیرندگان اصلی ملاقات داشته باشید تا بتوانید از دیگر فروشندگان که برای معاملات از مکالمات تلفنی استفاده می کنند، سبقت بگیرید. در آموزش فروش B2b به درک این مسئله می رسید که یک سفر سریع، برنده شدن در فروش یا از دست دادن آن را رقم می زند.

به قیمت اولیه خود پایبند باشید
قیمت شما برای کسب و کارهای موفق و پرسود اهمیتی ندارد بلکه ارزشی که به آن ها می دهید و کمکی که در به دست آوردن نتایج به آن ها می کنید برایشان مهم است. کاهش قیمت در هنگام فروش محصول فقط باعث جذب مشتریان بالقوه می شود و باعث سرمایه گذاری برای کسب و کار شما نمی شود.
به همین دلیل برای بهبود نباید از قیمت اولیه پایین بیایید. این کار باعث فروش بیشتر و مشتریان بهتر می شود.

بررسی با دقت چالش ها
بررسی اتفاقات در کسب و کاری که می خواهید به آن چیزی بفروشید، یکی دیگر از استراتژی هاست. مثلا بررسی مشکلات اساسی در آن کسب و کار، محاسبه هزینه های ماهانه، هزینه های سالیانه و...
استراتژی فروش B2b در صورت پاسخ به این سوالات به گونه ای پیش می رود که سود دهی آن بیشتر از حد انتظارتان است.

کنترل احساسات
کنترل احساسات یکی از توصیه های مهم در فروش B2b است زیرا فروش به کسب و کارهای موفق دشوار است و از آن دشوارتر معامله مستقیم با تصمیم گیرندگان قدرتمند است. در کار آرامش داشته باشید و مسائل را شخصی نکید. اگر آن ها متوجه اضطراب شما شوند، کار تمام است.

ارائه سه گزینه در پیشنهادهای B2b
اگر فقط یک گزینه به مشتری ها پیشنهاد بدهید، یک اشتباه مرگبار است. زیرا این کار باعث می شود مشتری برای تصمیم گیری به گزینه های دیگر در بازار مراجعه کند تا قیمت بهتر با خدمات متفاوت پیدا کند. اما اگر سه گزینه با قیمت و کیفیت متفاوت در نظر بگیرید، مشتری با توجه به بودجه و نیازش قدرت انتخاب دارد حتی در این شرایط بسیاری از مشتریان گزینه های گرانتر را انتخاب می کنند.

 

آموزش رایگان تکنیک های تضمینی فروش B2b در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش B2b , آموزش فروش B2b , پلن فروش b2b , پلتفرم b2b , کارشناس فروش B2b , استراتژی فروش B2b , تکنیک های فروش B2b ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

پس از طراحی فانل فروش باید به دنبال بهترین راهکارهای افزایش ترافیک سایت خود باشید که در ادامه به این راهکارها می پردازیم:

  • افزایش ترافیک پولی از طریق تبلیغات (گوگل ادز، تبلیغات اینستاگرام، لینکدین و …)
  • افزایش ترافیک رایگان (سئو، شبکه‌های اجتماعی و …)
  • جذب مخاطب سرد (ارسال ایمیل‌های انبوه، تماس با مخاطبان و …)

 

آموزش رایگان اصطلاحات قیف فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: قیف فروش , فانل فروش , فانل فروش چیست , قیف فروش در اینستاگرام , قیف فروش دیجی کالا , بهینه سازی قیف فروش , فانل فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که برای فروش در اینستاگرام اگر فقط به تکنیک های اینستاگرام بسنده نکنید و به سمت ساخت سایت فروشگاهی بروید، از بسیاری از رقبای خود فاصله می گیرید. با داشتن سایت علاوه بر اینکه دیگر نگران فیلتر شدن اینستاگرام نیستید، ورودی های دیگری هم از موتورهای جست و جو خواهید داشت که این امر باعث افزایش میزان بازدید و فروش در اینستاگرام می شود.

 

دوره رایگان آموزش فروش در اینستاگرام در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش در اینستاگرام , فروش در اینستاگرام , دوره آموزش فروش در اینستاگرام , صفرتاصد فروش در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

فروش مشاوره ای یا Consultative Selling رایج ترین اصطلاح در تکنیک های فروش است. شیوه فروش هر کسب و کار متفاوت است. تمرکز اصلی در این تکنیک بر مشتری و نیازهایش است. در این روش قبل از اینکه به فکر معرفی محصول یا خدمات خود باشید، باید به فکر ارائه یک راه حل به مشتری باشید. همه ما این تجربه را داشته ایم که فروشنده ای قبل از اینکه سوالی بکند و از نیازمان مطلع شود، شروع به معرفی محصولات و خدمات خود می کند و در آخر فقط از بودجه شما سوال میکند و این برخورد باعث می شود حتی در صورت نیاز، از خرید منصرف شوید.
بیشتر فروشندگان به نیازهای مشتری توجه نمی کنند، در صورتیکه در فروش مشاوره ای باید ابتدا به نیازهای مشتری توجه کرد و راه حلی برای آن ارائه دهیم سپس به معرفی محصول بپردازیم. می توان گفت این روش با دیگر روش های فروش متفاوت است و به برقراری ارتباط و درک نیازهای مشتری تاکید دارد.

 

مقایسه فروش محصول محور و فروش مشاوره ای در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش مشاوره ای , فروش مشاوره ای به انگلیسی , فروش مشاوره ای چیست , تعریف فروش مشاوره ای ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

می توان گفت وضعیت ذهنی یک پرزنتور در فروش حتی از رعایت تکنیک های پرزنت فروش مهم تر است. در ادامه به بررسی چند نمونه از عادت ها و رفتارهای صحیح هنگام پرزنت می پردازیم. این نکات شما را به یک پرزنتور حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

 

  • موقع پرزنت کاملا آماده باشید؛ باید جذاب، توانمند، زیبا و مقتدر باشید و زیبایی های وجود خود را در معرض نمایش قرار دهید.
  • معنای اصلی پرزنت هدیه است. پس باید این باور را داشته باشید که در هنگام پرزنت، دارید به شخصی هدیه تقدیم می کنید.
  • اگر متاع ارزشمندی در وجود خود داشته باشید، علاوه بر اینکه انسان موفقی هستید توانسته اید آن را خوب پرزنت کنید.
  • باید مهم ترین هدفتان در پرزنت فروش، بهترین پرزنتور شدن باشد.
  • اعتماد به نفس و خود باوری داشته باشید که مهم ترین سرمایه شما در پرزنت است.
  • همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که شما باور و یقین خود را پرزنت می کنید.
  • میزان قدرت بیان و نفوذ کلام شما، از مهم ترین عوامل موفقیت است.
  • دائم به دنبال ارتقا قابلیت ها و لیاقت های فردی خود باشید.
  • به شخص مقابل خود در هنگام پرزنت فروش، اجازه صحبت کردن و نظر دادن بدهید.
  • خجالت نکشید که یک باور غلط است.
  • همیشه به قدرت های خود باور و یقین داشته باشید تا به میزان زیاد از آن ها بهره ببرید.
  • به زیبایی های این مسیر فکر کنید. مثلا به زیبایی صحبت کردن برای همه، انتظار دیگران برای دیدار و صحبت کردن با تو و یا زیبایی عوض کردن مسیر زندگی افراد با پرزنت تو.
  • سعی کنید دیگران به شما از یک نگاه پایین به بالا بنگرند و یک منشا اثر باشید.
  • به دنبال تغییر باشید که اولین ویژگی یک پرزنتور حرفه ای و قوی، تغییر کردن خود اوست.
  • این جمله را از قرآن به یاد داشته باشید که "احیاء یک انسان احیاء یک ملت است".

 

آموزش رایگان تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: پرزنت فروش , متن پرزنت , نکات مهم در پرزنت فروش , پرزنت فروش موفق ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 34 صفحه بعد