نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در این تکنیک باید به مشتریان جدید و احتمالی خود توضیح دهید که شاید مخاطب درستی برای محصول شما نباشند برای مثال ممکن است کوچک تر یا ناپخته تر از مشتریان ثابت شما باشند. این یک اتفاق عادی است که همه مردم دنبال چیزی هستند که نمی توانند داشته باشند، پس اینگونه تمایل بیشتری پیدا می کنند که محصول شما را بخرند و این قدرت تکنیک معکوس در بستن معامله فروش است.
دقت کنید که از این تکنیک و تکنیک های دیگر نباید بیش از حد استفاده کنید و در نظر داشته باشید که تکنیک معکوس را فقط برای خریدارانی که جز مشتریان معمولتان نیستند استفاده کنید.

 

آموزش تکنیک های بستن معامله فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: بستن معامله فروش در بایننس , بستن معامله فروش , تکنیک های بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش اینترنتی روش‌های زیر را بهترین ترفند تبلیغات برای فروش می داند:

تاثیر شگفت‌انگیز تخفیفات و پیشنهادهای ویژه در فروش اینترنتی
حراج‌ها و کدهای تخفیف مشتریان را ترغیب به خرید بیشتر میکند و حتی بابت این تخفیف‌ها سایت و فروشگاه شما را به دوستان خود معرفی می‌کنند که این یک روش تبلیغ عالی و رایگان برای شما است.

ارسال پیام به مشتریان چه تاثیری در فروش اینترنتی دارد؟
ارسال پیام در قالب پیشنهادهای ویژه و کد تخفیف به مشتریان باعث میشود حضور فروشگاه شما را بیاد بیاورند و برای استفاده از این تخفیف‌ها ترغیب به خرید شوند.

چاپ تبلیغات و برند روی بسته‌ها و ساک‌های ارسالی کالا
ارسال کالا در بسته‌ها ساک‌هایی که تبلیغات شما روی آن است باعث می‌شود تبلیغ شما در شهرهای دیگر هم دیده شود و مشتریان اینترنتی افزایش پیدا کنند. از طرفی دیگر این کار روشی است برای اعتماد مشتریان جدید به فروشگاه شما

ارسال هدایای تبلیغاتی را فراموش نکنید!
ارسال هدیه تبلیغاتی هم یکی از روش‌های افزایش مشتریان است. وقتی هدیه‌ها توسط مشتریان استفاده می‌شود باعث می‌شود افراد دیگر هم آن را ببینند و تشویق به خرید شوند.

تشویق مشتریان برای معرفی و تبلیغ برند شما
مشتریان خود را در ازای تخفیف یا دریافت هدیه تشویق به بازاریابی برند خود در میان دوستان و آشنایانشان کنید. این یک روش تبلیغاتی ارزان است.

 

راز موفقیت در فروش اینترنتی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش اینترنتی , آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی پرسود , بهترین فروش اینترنتی , شروع فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش در علی بابا به متدهای پرداخت در این سایت می پردازد. این متدها بسیار مهم است زیرا روشی است که از طریق آن می توانید درآمد خود را نقد کنید. به این متدها توجه کنید:

  • کردیت کارت
  • دبیت کارت
  • Wire Transfer
  • پی پال
  • وسترن یونیون
  • Boleto
  • Pay Later

 

معرفی محصولات مناسب فروش در علی بابا در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش در علی بابا , آموزش فروش در علی بابا , فروش در سایت علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

یکی از مزایای استفاده از اکسل این است که شما می توانید یک فرمول در اکسل ایجاد کرده و با توجه به آن روند فروش خود را به صورت تقریبی پیش بینی کنید. یکی از مزایای پیش بینی فروش در اکسل این است که در اکسل می توانید فروش های هر واحد، نرخ رشد، حاشیه سود و سود ناخالص محصولات و خدمات خود را تجزیه و تحلیل کرده و پیش بینی کنید.

 

آموزش رایگان انواع مدل های پیش بینی فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: پیش بینی فروش , پیش بینی فروش در اکسل , انواع پیش بینی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای پیشرفت در روند فروش B2b از خطاهای رایج در این مسیر باید دوری کنید:
از فروش به خریداران سطح پایین بپرهیزید
در آمد به دست آمده از فروش به خریداران سطح پایین درآمد خوبی برای شما نخواهد داشت اما خریداران سطح بالا بهترین گزینه خواهند بود تا پیشنهادهای سطح بالای شما را بپذیرند.

 

ویژگی ها و مزایای محصول را برجسته نکنید
در فروش B2b تمرکز کردن بر نتایج محصول کمک بیشتری به مشتری می کند تا برجسته کردن ویژگی های آن. برجسته کردن ویژگی های محصول دیگر مثل گذشته سودی ندارد.

شخصی سازی در نظر نگیرید
در نظر گرفتن پیشنهادات تک گزینه ای اشتباه است. در این صورت با دو مشکل مواجه می شوید، اول اینکه مشتریان برای راه حل شما هیچ معیار و ارزشی قائل نمی شوند و دوم اینکه حتی اگر مشتری به فکر یک سرمایه گذاری عالی باشد، به یک راه حل سطح پایین محدود می شود.
اگر چند گزینه داشته باشید از پیشنهادات سطح پایین تا بالا، ارزش بیشتری برای مشتری فراهم کرده اید و باعث افزایش میزان فروش و سود شما می شود.

دوری از ملاقات حضوری
فروش B2b همیشه نمی تواند از طریق فروش تلفنی و آنلاین موفق باشد. برای ارائه خدمات گران قیمت باید یک سرمایه گذاری جدی در نظر بگیرید و حتما نیاز به ملاقات حضوری دارید. ملاقات حضوری نرخ معامله را افزایش می دهد. حتی برای برخی از معاملات برای اینکه مشتری را ترغیب به ملاقات حضوری کنید بهتر است هزینه های رفت و آمد مشتری را برعهده بگیرید.

بیان مبهم ارزش برند
گزارشی دقیق و شفاف به طور خلاصه از برند خود آماده داشته باشید زیرا هر زمان که یک مشتری بالقوه سوالی از ارزش کار شما پرسید باید بتوانید بدون هیچ ابهامی به او پاسخ دهید در غیر این صورت مرتکب اشتباه بزرگی شده اید.

ارائه تخفیف بیش از حد
در فروش B2b با قیمت های پایین فقط مشتریان سطح پایین را می توانید جذب کنید. اما برای مشتریان ایده آل ارزش محصول مهم تر از قیمت آن است. پس سعی کنید ارائه تخفیف را فقط برای موارد خاص در نظر بگیرید زیرا تخفیفات بیش از حد ارزش شما را برای مشتریان خاص پایین می آورد. بجای تخفیف با اطمینان کامل و اعتماد بنفس ارزش محصول خود را بیان کنید.
استفاده از این روش باعث جذب مشتریان دائم برای شما می شود نه مشتریانی که فقط ممکن است یکبار بخاطر تخفیف از شما خرید کنند.

 

دوره رایگان آموزش فروش B2b در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش B2b , آموزش فروش B2b , پلن فروش b2b , پلتفرم b2b , کارشناس فروش B2b ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

وقتی در حال استفاده از خدمات مشاور فروش در تهران هستید، برخی سوالات مهم نظیر موارد زیر را بپرسید:

  • مشتری ایده آل برای شرکت ما چه کسی است؟
  • برای به حداکثر رساندن اثربخشی آموزش فروش، چه توصیه هایی به ما دارید؟
  • چه نوع خدمات آموزش و یا کوچینگ فروش را ارائه می دهید؟
  • مدل کارکرد شما چیست؟
  • چگونه به شرکت ها کمک می کنید تا به پتانسیل کامل خود دست یابند؟
  • چگونه نقاط قوت و ضعف یک تیم فروش را ارزیابی می کنید؟
  • چگونه می خواهید با مدیران فروش شرکت و سایر ذینفعان ارتباط برقرار کرده و همکاری کنید؟
  • چگونه قصد دارید از توسعه و رشد مستمر تیم فروش ما حمایت کنید؟
  • پس از پایان خدمات مشاوره فروش در تهران، چگونه می خواهید از تیم فروش ما پشتیبانی کنید؟

 

برای دریافت خدمات رایگان مشاور فروش در تهران تا پایان اسفند به سایت سانسل مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در تهران , مشاور فروش و بازاریابی در تهران , استخدام مشاور فروش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

یکی از معایب فروش کالا به روش سنتی این است که تعداد مشتریان فقط محدود به مشتریان حضوری می شود و در نتیجه میزان فروش کم است. ارسال کالا از طریق پست اوضاع فروش را کمی بهتر کرده است اما میزان اعتماد به فروشنده ای که از طریق تبلیغات سنتی و معرفی در مجله اقدام کرده است کمی دشوار است.

 

برای دریافت رایگان خدمات مشاور فروش کالا به سایت سانسل مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: فروش کالا , مشاور فروش کالا , فروش کالای دست دوم , فروش کالا در اینترنت , فروش کالا در منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروش اینترنتی برای جذب بازدیدکننده بیشتر از گوگل به نکات زیر تاکید دارد:

  • برای معرفی هر محصول، اطلاعات دقیق ذکر کنید.
  • عکس های با کیفیت برای هر محصول آپلود کنید و برای عکس‌ها هم توضیح بدهید.
  • برای هر محصول برچسب جداگانه تعریف کنید.
  • به کمک شبکه‌های اجتماعی به سایت خود لینک بدهید.
  • با دوستانی که در گوگل سایت‌های پربازدید دارند تعامل کنید، تا مطالب خود را به سایت شما لینک بدهند و یا از سایت‌های خوب این لینک‌ها رو بخرید.

 

معرفی روش های موثر تبلیغات در فروش اینترنتی در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی , فوت و فن فروش اینترنتی , بهترین فروش اینترنتی , فروش اینترنتی پرسود ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اگر مجبور به دادن پیشنهادات تخفیفی شدید باید گزینه هایی انتخاب کنید که فراتر از انتظار مشتری باشد در حالیکه باید جای چانه زنی برای مشتری هم بگذارید. باید یک پیشنهاد ثابت برای تخفیف درنظر بگیرید تا سود بیشتری داشته باشید مثلا در صورتیکه بگویید بین 10 تا 20 درصد تخفیف میدهم اصلا صحیح نیست چون همیشه مشتری به دنبال دریافت تخفیف بیشتر است. اما بهتر است اول بگذارید مشتری پیشنهاد بدهد و اگر ناچار شدید شما پیشنهاد بدهید. آموزش مذاکره فروش به نکات مهم انتخاب قیمت و طرح های تخفیفی می پردازد.

 

آموزش مهارت های مذاکره فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش مذاکره فروش , اصول مذاکره فروش , مدیریت مذاکره فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

شما ممکن است بهترین محصول یا خدمت را به مشتری ارائه دهید اما در برقراری ارتباط ضعیف عمل کنید بنابراین مشتری را از دست خواهید داد. برای یک فروش موفق باید مشتری شما را دوست داشته باشد در غیر این صورت به راحتی شما را کنار می‌گذارد. البته این بدان معنا نیست که فروشنده ای که محصول بی کیفیت به مشتری ارائه می‌دهد اما رفتاری دوستانه دارد می‌تواند در مشتری وفاداری ایجاد کند بلکه به مفهوم این است که در کنار خدمات و محصولات با کیفیت رفتار دوستانه داشته باشید. شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای می‌توانید برای بهتر کردن ارتباطات خود با مشتریانتان تاریخ تولد آن‌ها را بپرسید و در این تاریخ به ایشان تخفیف یا هدیه تقدیم کنید؛ مطمئن باشید زمانی که مشتری احساس کند مشتری خاص شما است، برای خرید در دفعات بعد لحظه شماری می‌کند.

 

بررسی ویژگی های فروشنده حرفه ای در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروشنده حرفه ای , فروشنده حرفه ای کیست , ویژگی های فروشنده حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای خرید و فروش در علی بابا با وجود پروتکل های امنیتی برای جلوگیری از کلاهبرداری، همچنان مواردی از این قبیل دیده می شود. یکی از دلایلی که باید تحقیقات کامل درمورد تولید کننده ها صورت بگیرد، همین مورد است.
میزان اعتماد تولید کننده براساس میزان کاری که با خریداران آمریکایی دارد، افزایش می یابد. از طریق دیتابیس می توان تولید کننده های تجاری که تولید کننده با آن ها کار کرده است را مشاهده کرد.

 

تخفیف ویژه دوره آموزش فروش در علی بابا تا پایان اسفند در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش در علی بابا , آموزش فروش در علی بابا , فروش در سایت علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در این قسمت از آموزش فروش صنعتی با مراحل فرآیند خرید در این زمینه با ما همراه باشید:

  • بیشترین توجه در تبلیغات فروش صنعتی به منطق مشتریان وابسته است.
  • اولویت خرید مشتریان قیمت محصولات نیست.
  • تیم خرید پس از شناخت بازار هدف و نیاز مشتریان براساس اولویت اقدام به خرید می کنند.

 

آموزش مدیریت فروش صنعتی در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش صنعتی , آموزش فروش صنعتی , مدیریت فروش صنعتی , فروش محصولات صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در برنامه عملیاتی فروش باید برای انجام هر کاری علاوه بر تعیین زمان هدف اصلی، یک بازه زمانی مشخص کنید. ایجاد جدول زمانی یک اصل ضروری به حساب می آید که بتوانید به طور منطقی و اصولی آن را دنبال کنید. این گونه می توانید در راه رسیدن به هدف خود، با ارزیابی الزامات پیشرفت چشمگیر داشته باشید.
برای مثال اگر قصد بهینه سازی موتورهای جستجو و افزایش وب سایت خود را در یکسال دارید، باید برای انجام هرکاری یک بازه زمانی مشخص در نظر بگیرید.

 

آموزش نوشتن برنامه عملیاتی فروش در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: برنامه عملیاتی فروش , نمونه برنامه عملیاتی فروش , طرز نوشتن برنامه عملیاتی فروش , چارت برنامه عملیاتی فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

بهترین کانال های بازاریابی را می  توان از بینش مشتری دریافت کرد. چون امکان دارد برخی از ویژگی ها برای یک مشتری جذاب باشد اما برای همه اینگونه نباشد. به دلیل اینکه عوامل زیادی روی تصمیم خرید مشتری تصمیم می گذارند، برای شناسایی کانال های بازاریابی، برندها می توانند از طریق دریافت و تحلیل بینش مصرف کننده با قدرت بیشتری جلوه کنند.

 

مقایسه ویژگی های بینش مشتری B2b و B2C در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: بینش مشتری , بینش مشتری چیست , تحلیل بینش مشتری , اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()