|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
یکی از موارد متمایز کننده فروش در علی بابا نسبت به آمازون که نقطه مثبت این سایت است این است که به فروشنده های بالقوه اعلام کرده است که خود صاحب اطلاعات مشتری های فروشنده ها نخواهد بود اما آمازون سدی بین مشتری و فروشنده ایجاد کرده است. این طرح می تواند نتایجی خوبی داشته باشد. بر اساس پیام جف بزوس در ابتدای سال 2019 به سهامداران می دانیم که فروشنده های ثردپارتی موفقیت عجیبی در فروش کسب کرده اند و اگر آن ها رمز موفقیت تجارت الکترونیک باشند، ارائه انگیره های بیشتر می تواند عامل موفقیت و سلطه Alibaba در ایالات متحده باشد.
آموزش رایگان فروش در علی بابا در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش در علی بابا ,
آموزش فروش در علی بابا ,
فروش در سایت علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
- وجود مهارت های فروش و خدمات مشاور فروش در اصفهان به اعضای تیم فروش، کمک می کند کسب و کارها در کوتاه مدت به اهداف خود برسند. همانطور که می دانید، مشاوران فروش همیشه در تلاشند تا بتوانند برای فروش کالا و خدمات، به شما کمک کنند.
- افراد بطور ذاتی دارای مهارت های فروش نیستند و نیاز به آموزش دارند. یکی از مهم ترین خدمات مشاوران فروش، افزایش مهارت های شما در حوزه فروش کالا و خدمات می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید کالا و خدمات خود را با جدید ترین و نوین ترین ترفند های روز به فروش برسانید و در نتیجه بتوانید موفقیت های بسیار زیادی را کسب نمایید.
- یکی دیگر از خدمات مشاور فروش در اصفهان، آشنا سازی شما با پتانسیل های کسب در آمد در فروش کالا و خدمات شما می باشد. آن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید با استفاده از ترفند ها و شناخت نوسانات بازار، کالا و کسب و کار خود را به گونه ای به فروش برسانید که نه تنها ضرر نکنید بلکه سودمند نیز بشوید و علاوه برآن، مشتریان از کار شما راضی باشند و برای خرید کالا یا خدمات، کسب و کار شما را انتخاب نمایند.
- مشاور فروش در اصفهان، به شما کمک می کند تا بتوانید با شیوه های جذب مشتری و مشتری مداری آشنا شوید و در نتیجه بتوانید میزان فروش خود را چندین برابر نمایید. این امر سبب می شود تا مشتریان زیادی برای فراهم نمودن نیاز های خود مجذوب کسب و کار شما شوند و در نتیجه بتوانید به درآمد های بالایی برسید.
آموزش مهارت های موردنیاز مشاور فروش در اصفهان در سایت سانسل
:: برچسبها:
مشاور فروش در اصفهان ,
مشاور فروش و بازاریابی در اصفهان ,
مشاور بازاریابی در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
برای جلب نظر مشتریان از شیوه زاویه شارپ استفاده کنید. همه مشتریان انتظار تخفیف و مزایای بیشتر دارند و اگر این چنین درخواست تخفیف بیشتر کردند موافقت کنید و بگویید اگر میزان تخفیف افزایش داشته باشد امروز قرارداد خود را نهایی می کنید؟ این موافقت شما به دلیل اینکه دور از انتظار مشتری است منجر به عقد قرارداد می شود.
آموزش تکنیک های موثر بستن معامله فروش در سایت سانسل
:: برچسبها:
بستن معامله فروش در بایننس ,
بستن معامله فروش ,
تکنیک های بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
شرایط تولید و بازاریابی محصولات خاص متفاوت است به همین دلیل گذراندن کلاس آموزش فروش حرفهای برای رعایت نکات زیر ضروری است:
- با توجه به نیاز مشتری محصولات ارائه کنند.
- از بازاریابی کارآمد بهره بگیرند.
- شیوههای مختلف یافتن مشتری را امتحان کنند.
- برشمردن مزیت محصول ارائه شده.
- پیگیری مداوم نیازهای مشتری.
- علاقمندی و پشتکار در حرفه بازاریابی.
- آموزش فروش حرفه ای به منظور فروش بیشتر با همکاران در فروش همکاری داشته باشند.
- نگاه مثبت به فروش و ارائه محصولات.
- ارتباط مستمر با انواع مشتری.
- ایجاد تغییرات در محصول با توجه به نیاز و درخواست مشتری.
آموزش اصلی ترین تکنیک های فروشندگی در سایت سانسل
:: برچسبها:
آموزش فروش ,
دوره فروش ,
آموزش فروش حرفه ای ,
تکنیک فروش ,
تکنیک های فروشندگی ,
دوره آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
برای جلب نظر مشتریان از شیوه زاویه شارپ استفاده کنید. همه مشتریان انتظار تخفیف و مزایای بیشتر دارند و اگر این چنین درخواست تخفیف بیشتر کردند موافقت کنید و بگویید اگر میزان تخفیف افزایش داشته باشد امروز قرارداد خود را نهایی می کنید؟ این موافقت شما به دلیل اینکه دور از انتظار مشتری است منجر به عقد قرارداد می شود.
آموزش بستن معامله فروش در سایت سانسل
:: برچسبها:
بستن معامله فروش در بایننس ,
بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
اگر در کسب و کار خود میزان محصول کم و سود بالایی دارید مثل خرده فروشی محصولات گران قیمت ساختمان، خودرو و... بهترین انتخاب از میان انواع فروشنده، فروشنده شکارچی است. این فروشنده پس از پیدا کردن مشتری ایده آل برای اثر بخشی معامله زمان زیادی صرف میکند. این نکته را درنظر داشته باشید که این نوع فروشنده برای ارتباط بلند مدت با مشتری گزینه خوبی نیست.
بررسی دسته بندی انواع فروشنده در سایت سانسل
:: برچسبها:
انواع فروشنده ,
انواع فروشندگی ,
انواع شغل فروشندگی ,
انواع مشاغل فروشندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
مشاور فروش عمده آن هم به صورت اصولی و استاندارد، کمک می کند که شما در مسیر عمده فروشی موفقیت آمیزتر ظاهر شوید. هرچند که عمده فروشی یکی از مهم ترین و بهترین راه هایی است که یک فروشنده و تولید کننده می تواند به آن متصل شود اما اگر این کار به درستی در شرایط استاندارد انجام نشود، می تواند خسارات جبران ناپذیر زیادی را نیز به بار آورد.
همه می دانیم که هر تولید کننده ای دوست دارد، خط تولید خود را تا مرحله عمده فروش پیش ببرد و در نهایت عمده فروشی یک محصول به معنای فروش بیشتر محصول و شناخته شده تر شدن برند مورد است. برای اینکه این کار به درستی انجام شود و نتیجه مورد انتظار، به دست آید. شما نیاز دارید تا اصول مشاور فروش عمده را به درستی رعایت کنید و در چهارچوب های استاندارد مشاور فروش عمده حرکت کنید.
بله! عمده فروشی نیز یک استراتژی فروش است و مانند هر استراتژی دیگری نیاز دارد که درباره ابعاد مختلف آن فکر شود. از این رو افرادی هستند که در نقش مشاور فروش عمده، مشاوره ها را انجام می دهند، یعنی اصول یک عمده فروشی درست و استاندارد را به شما آموزش می دهند.
خدمات رایگان مشاور فروش عمده در سایت سانسل
:: برچسبها:
مشاور فروش عمده ,
مشاور بازاریابی و فروش عمده ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
مشاور فروش تلفنی می تواند یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مواردی باشد که بر روی فروش و بازاریابی یک مجموعه کسب وکار تاثیر می گذارد. در واقع همه می دانیم که فروش تلفنی یکی از قدیمی ترین و تاثیر گذارترین استراتژی های بازاریابی بود که برای کسب و کارهای مختلف انجام می شد. اما نمی توانیم منکر این موضوع باشیم که به محض شنیدن عبارت بازاریابی و فروش تلفنی، همه ما به یاد لحظاتی می افتیم که وسط استراحت، کار، زندگی و هزار و یک دغدغه دیگر، کسی با ما تماس می گیرد و قصد تبلبغ و فروش محصولات خود را دارد! و ما چقدر از این ماجرا عصبانی و کلافه می شویم.
اصلا ممکن است که این کلافگی و عصبانیت به حدی برسد که تلفن را خیلی زود قطع کنیم و یا تلاش کنیم که بدون توجه به صحبت های بازاریاب، مکالمه را پایان دهیم. در واقع همین مورد ساده که می تواند شمایلی از مزاحمت را برای ما بازسازی کند، و باعث می شود که ما نسبت به بازدهی خدمات مشاور فروش تلفنی یک محصول، حس خوبی نداشته باشیم و زیاد به موثر بودن این استراتژی در فروش محصول امید نداشته باشیم. غافل از اینکه اگر این استراتژی با یک مشاور فروش تلفنی حرفه ای، اصولی و استاندارد و درست اجرا شود، تا چه اندازه می تواند بر روی نتیجه کار تبلیغاتی یک کسب و کار تاثیر بگذارد.
شما باید بدانید که فروش تلفنی یک محصول نیز مانند هر استراتژی بازاریابی دیگری اصول و قواعد خاص خودش را دارد و اگر این موضوع در چهارچوب های تعیین شده انجام شود، تا چه اندازه می تواند موجبات پیشرفت و فروش بالای یک محصول را برای تامین کننده به ارمغان آورد.
خدمات مشاور فروش تلفنی در سایت سانسل
:: برچسبها:
مشاور فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
مشاور فروش تلفنی می تواند یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مواردی باشد که بر روی فروش و بازاریابی یک مجموعه کسب وکار تاثیر می گذارد. در واقع همه می دانیم که فروش تلفنی یکی از قدیمی ترین و تاثیر گذارترین استراتژی های بازاریابی بود که برای کسب و کارهای مختلف انجام می شد. اما نمی توانیم منکر این موضوع باشیم که به محض شنیدن عبارت بازاریابی و فروش تلفنی، همه ما به یاد لحظاتی می افتیم که وسط استراحت، کار، زندگی و هزار و یک دغدغه دیگر، کسی با ما تماس می گیرد و قصد تبلبغ و فروش محصولات خود را دارد! و ما چقدر از این ماجرا عصبانی و کلافه می شویم.
اصلا ممکن است که این کلافگی و عصبانیت به حدی برسد که تلفن را خیلی زود قطع کنیم و یا تلاش کنیم که بدون توجه به صحبت های بازاریاب، مکالمه را پایان دهیم. در واقع همین مورد ساده که می تواند شمایلی از مزاحمت را برای ما بازسازی کند، و باعث می شود که ما نسبت به بازدهی خدمات مشاور فروش تلفنی یک محصول، حس خوبی نداشته باشیم و زیاد به موثر بودن این استراتژی در فروش محصول امید نداشته باشیم. غافل از اینکه اگر این استراتژی با یک مشاور فروش تلفنی حرفه ای، اصولی و استاندارد و درست اجرا شود، تا چه اندازه می تواند بر روی نتیجه کار تبلیغاتی یک کسب و کار تاثیر بگذارد.
شما باید بدانید که فروش تلفنی یک محصول نیز مانند هر استراتژی بازاریابی دیگری اصول و قواعد خاص خودش را دارد و اگر این موضوع در چهارچوب های تعیین شده انجام شود، تا چه اندازه می تواند موجبات پیشرفت و فروش بالای یک محصول را برای تامین کننده به ارمغان آورد.
خدمات مشاور فروش تلفنی در سایت سانسل
:: برچسبها:
مشاور فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
به روشی که در آن شرکت ها تصمیم می گیرند به جای بازاریابی هدفمند با کل بازار صحبت و تعامل کنند، بازاریابی گسترده یا Mass Marketin می گویند. بازاریابی گسترده بیشتر توسط شرکت هایی استفاده می شود که محصولات یا خدماتی دارند که اکثر مردم از آن استفاده می کنند. مثل خمیر دندان یا مواد شوینده. این محصولات برای فروش بیشتر نیاز به شخصی سازی کردن تبلیغات ندارند. در دنیایی که رقابت برای محصولات زیاد است، شخصی سازی برای برندهای خرده فروش امری بسیار ضروری است. زیرا باعث برقراری ارتباط بهتر، رساندن پیام واضح تر و جذب و حفظ مشتری می شود. در نتیجه می تواند به صاحبان مشاغل کمک کند که متوجه این امر شوند که به چه علت یک مشتری برندی را به برند دیگر ترجیح داده است و دلیل اولویت بندی آن چه بوده. مثلا در سایت Netflix با استفاده از مشاهدات قبلی، رفتار مخاطب را حدس می زند و محتوای مورد علاقه اش را به او ارائه می دهد. بینش مشتری چه از الگوریتم، داده یا ترکیب داده های خارجی و داخلی استفاده کنید، به شما در اصلاح نحوه برقراری ارتباط با مشتریانتان کمک می کند. این بینش ها و استفاده از آن برای یادگیری و درک بهتر مخاطب و همچنین پیدا کردن اطلاعات عمیقتر و کاربردیتر که منجر به پیشرفت کسب و کار شود، ضروری است.
بررسی ویژگی های بینش مشتری B2B و B2C در سایت سانسل
:: برچسبها:
بینش مشتری ,
بینش مشتری چیست ,
تحلیل بینش مشتری ,
اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
به روشی که در آن شرکت ها تصمیم می گیرند به جای بازاریابی هدفمند با کل بازار صحبت و تعامل کنند، بازاریابی گسترده یا Mass Marketin می گویند. بازاریابی گسترده بیشتر توسط شرکت هایی استفاده می شود که محصولات یا خدماتی دارند که اکثر مردم از آن استفاده می کنند. مثل خمیر دندان یا مواد شوینده. این محصولات برای فروش بیشتر نیاز به شخصی سازی کردن تبلیغات ندارند. در دنیایی که رقابت برای محصولات زیاد است، شخصی سازی برای برندهای خرده فروش امری بسیار ضروری است. زیرا باعث برقراری ارتباط بهتر، رساندن پیام واضح تر و جذب و حفظ مشتری می شود. در نتیجه می تواند به صاحبان مشاغل کمک کند که متوجه این امر شوند که به چه علت یک مشتری برندی را به برند دیگر ترجیح داده است و دلیل اولویت بندی آن چه بوده. مثلا در سایت Netflix با استفاده از مشاهدات قبلی، رفتار مخاطب را حدس می زند و محتوای مورد علاقه اش را به او ارائه می دهد. بینش مشتری چه از الگوریتم، داده یا ترکیب داده های خارجی و داخلی استفاده کنید، به شما در اصلاح نحوه برقراری ارتباط با مشتریانتان کمک می کند. این بینش ها و استفاده از آن برای یادگیری و درک بهتر مخاطب و همچنین پیدا کردن اطلاعات عمیقتر و کاربردیتر که منجر به پیشرفت کسب و کار شود، ضروری است.
بررسی ویژگی های بینش مشتری B2B و B2C در سایت سانسل
:: برچسبها:
بینش مشتری ,
بینش مشتری چیست ,
تحلیل بینش مشتری ,
اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
در صورت بیان کردن خلاصه ای از معامله با تاکید بر ارزش ها و مزایا، مواردی که مشتری امیدوار است در فرآیند خرید به دست آورد گفته می شود و تلاشی مجدد می شود برای نهایی کردن و بستن معامله فروش. مثلا ما تحویل و نصب رایگان یخچال با ضمانت و گارانتی 5ساله داریم چه زمانی آمادگی ارسال و نصب دارید؟
آموزش تکنیک های تضمینی بستن معامله فروش در سایت سانسل
:: برچسبها:
بستن معامله فروش در بایننس ,
بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
گر یک مشاور فروش به روش های قدیمی و غیرعلمی کسب و کاری را مدیریت کند، روند کار تکراری و غیر قابل تحمل می شود و در طول کار هیچ تغییر و پیشرفتی انجام نمی شود. مدیران کسب و کار از مشاور فروش انتظار دارند روش هایی جدید و غیر از تجربیات خود را بکار بگیرند. در غیر این صورت برایشان غیرقابل پذیرش است. با توجه به ارتقاء سطح علمی و شناخت خریداران در ایران و به ویژه خارج از کشور، مدیران از جلسات مشاوره فروش، انتظار منابع اطلاعاتی واقعی و بروز دارند.
خدمات رایگان مشاوره فروش در سایت سانسل
:: برچسبها:
مشاور فروش ,
مشاوره فروش ,
بهترین مشاور فروش ,
مشاور فروش مویرگی ,
مشاور فروش کیست ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 |
نظرات ()
|
|
|
|
|