نوشته شده توسط : setareh mohammadi

مهم ترین مزایای فروش در آمازون به شرح زیر است:

  • فروش 306 محصول در ثانیه
  • 14 میلیون دلار فروش محصول در آمازون
  • اشتغال زایی برای 541 هزار کارمند در آمازون
  • بروز رسانی روزانه حدود 485 هزار محصول
  • 140 بیلیون دلار ارزش کنونی آمازون
  • آمازون دارای کامل ترین دسته بندی محصولات است.

 

آموزش روش های فروش در آمازون در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش در آمازون , فروش در آمازون , تجربه فروش در آمازون , آموزش رایگان فروش در آمازون , فروش محصولات ایرانی در آمازون ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

نکات زیر در یک مشاوره فروش موفق باید در نظر گرفته شود:

مزایای محصولات سازمان باید شناخته شود.
جایگاه شرکت در بین رقبا و بازار بررسی شود.
برای یک مشاوره فروش موفق باید وضعیت بازار بررسی شود.
در محصولات و خدمات سازمان نوآوری ایجاد شود.
نیروهای فروش طبق استراتژی های تدوین شده آموزش ببینند.
شبکه ارتباطی سازمان با افراد گسترش داده شود.

 

خدمات رایگان مشاور فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش , مشاوره فروش , مشاور فروش و بازاریابی , مشاور فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اگر مجبور به دادن پیشنهادات تخفیفی شدید باید گزینه هایی انتخاب کنید که فراتر از انتظار مشتری باشد در حالیکه باید جای چانه زنی برای مشتری هم بگذارید. باید یک پیشنهاد ثابت برای تخفیف درنظر بگیرید تا سود بیشتری داشته باشید مثلا در صورتیکه بگویید بین 10 تا 20 درصد تخفیف میدهم اصلا صحیح نیست چون همیشه مشتری به دنبال دریافت تخفیف بیشتر است. اما بهتر است اول بگذارید مشتری پیشنهاد بدهد و اگر ناچار شدید شما پیشنهاد بدهید. آموزش مذاکره فروش به نکات مهم انتخاب قیمت و طرح های تخفیفی می پردازد.

 

آموزش رایگان مهارت های مذاکره فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش مذاکره فروش , اصول مذاکره فروش , مدیریت مذاکره ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در این قسمت از آموزش فروش B2b به نقش و عملکرد قیف فروش در فروش B2b میپردازیم. قیف فروش روند خرید مشتری را به تصویر می کشد. در مراحل مختلف فروش B2b خریداران می توانند به قیف وارد و خارج شوند و حتی خرید بکنند اما با نماینده فروش در ارتباط نباشند. قیف فروش در فروش B2b بهترین راه برای تجسم مراحل خرید خریدار است.

 

نکات طلایی برای پیشرفت و موفقیت در فروش B2b در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش B2b , آموزش فروش B2b , پلن فروش b2b , پلتفرم b2b ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

یکی از دلایل اهمیت آموزش فروش تلفنی، تذکرهای لازم برای توجه به وقت مخاطب است. زمانی که تماس را برقرار می‌کنید ممکن است مشغله کاری زیادی داشته باشد یا در موقعیت حساسی باشد که به تماس شما پاسخ داده، پس باید برای وقت مخاطب  ارزش قائل شویم و در کمترین زمان اطلاعات کامل و دقیقی ارائه دهیم.

 

آموزش تکنیک های فروش تلفنی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش تلفنی , فروش تلفنی , خدمات فروش تلفنی , استخدام فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

وجود مهارت های فروش و خدمات مشاور فروش در اصفهان در اعضای تیم فروش، کمک می کند کسب و کارها در کوتاه مدت به اهداف خود برسند. با شرکت در دوره های آموزش فروش و کسب تجربه و داشتن تسلط  میتوانید به یک مشاور فروش در اصفهان تبدیل شوید. برای بهبود مهارت ها و ارائه خدمات فروش این دوره ها الزامیست.

 

مهارت های مورد نیاز مشاور فروش در اصفهان را در سایت سانسل مطالعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: مشاور فروش در اصفهان , مشاور فروش و بازاریابی در اصفهان , مشاور بازاریابی در اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در مواقعی که فروشنده پیشنهاد ویژه ای می دهد شامل سود فوق العاده ای است و باعث خرید فوری می شود. مانند تبلیغاتی مثل:
آخرین تخفیف های یکسری از محصولات خاص.
مشخص کردن تخفیف بیشتر برای مشتریانی که امروز ثبت نام کنند.
راهنمایی به صف مقدم خرید در صورتیکه امروز اقدام به بستن معامله فروش کنند.

 

آموزش رایگان تکنیک های موثر بستن معامله فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: بستن معامله فروش در بایننس , بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

یک نکته مهم که در بازاریابی باید به آن توجه کنید این است که مهم نیست به مشتری چه می گویید مهم این است که چطور می گویید. باید در مورد محصول یک داستان جالب و شگفت انگیز باقی بگذارید. سعی کنید برای داستان خود یک مقدمه و نتیجه تاثیر گذار داشته باشید.

 

آموزش تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: پرزنت فروش , متن پرزنت , پرزنت در نتورک ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در فروش عمده نسبت به میزان خرید بیشتر، قواعد و اصول و نوع ارتباط با مشتری متفاوت است. از مهم‌ترین قواعد فروش عمده این است که بدانید، چه زمانی محصولات را معرفی کنید، چه زمانی تخفیف بگذارید و یا چه زمانی تبلیغات کنید. همه این اصول در دوره‌های آموزش فروش عمده گفته می‌شود.

 

نکات مهم فروش عمده را در سایت سانسل مطالعه کنید

 



:: برچسب‌ها: فروش عمده , آموزش فروش عمده , فروش عمده لباس , فروش عمده منسوجات , فروش عمده اکسسوری ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را برای اولین‌بار در سال 1991 بنیانگذاری کردند و شرکت پیتزا هات در سال 1994 با ایجاد بانکداری دیجیتال، توانست فروش اینترنتی خود را آغاز کند.
خرید اینترنتی امن به واسطه ابداع ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) در سال 1994 توسط شرکت نت اسکیپ ایجاد شد. در همان سال اولین سیستم فروش اینترنتی شرکت آلمانی اینترشاپ ایجاد شد.
مهم‌ترین سایت‌های خرید اینترنتی یعنی شرکت آمازون در سال 1995 و شرکت ebay در سال 1996 شروع به فعالیت کردند.

 

آموزش تکنیک های فروش اینترنتی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش اینترنتی , آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی پرسود , بهترین فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای داشتن یک مذاکره موفق باید تمام اصول و مهارت های مهم در آموزش مذاکره فروش را با دقت و حوصله اجرا کنید. این مهارت ها شامل موارد زیر می شوند:

ایجاد وضوح و شفاف سازی قبل از شروع مذاکره
آموزش مذاکره فروش برای جلوگیری از دردسرهای ناشی از تصمیمات اشتباه، بر شفاف سازی و بررسی همه پیشنهادات تاکید می کند. پیشنهاداتی مثل خدمات پس از فروش و تخفیفات.

گوش دادن به جای حرف زدن
یکی از اصول مهم در دوره های آموزش مذاکره فروش، گوش دادن به صحبت های مشتری است تا بتوانید از این طریق پیشنهادات بعدی خود را برساس نیاز و علایق مشتری بدهید. برخی از فروشندگان غیرحرفه ای اجازه صحبت به مشتری نمی دهند و پیشنهادات خود را ارائه می دهند که این روش صحیح نیست.

مشخص کردن میزان ثابت برای تخفیف
اگر مجبور به دادن پیشنهادات تخفیفی شدید باید گزینه هایی انتخاب کنید که فراتر از انتظار مشتری باشد در حالیکه باید جای چانه زنی برای مشتری هم بگذارید. باید یک پیشنهاد ثابت برای تخفیف درنظر بگیرید تا سود بیشتری داشته باشید مثلا در صورتیکه بگویید بین 10 تا 20 درصد تخفیف میدهم اصلا صحیح نیست چون همیشه مشتری به دنبال دریافت تخفیف بیشتر است. اما بهتر است اول بگذارید مشتری پیشنهاد بدهد و اگر ناچار شدید شما پیشنهاد بدهید. آموزش مذاکره فروش به نکات مهم انتخاب قیمت و طرح های تخفیفی می پردازد.

آموزش مذاکره فروش برای دسته بندی پیشنهادات
در نظر گرفتن پیشنهادات متنوع در مذاکره فروش برای ارائه پیشنهاد جایگزین مطابق با سلیقه مشتری بهترین کار است. پیشنهاداتی در نظر بگیرید که از شرایط سخت به آسان بیاید.

بهترین واکنش نسبت به واکنش مشتری
در آموزش مذاکره فروش یاد می گیرید که مثلا اگر با مشتری مواجه شدید که انتظار بیش از حد برای تخفیف داشت، چه واکنش و برخوردی داشته باشید که در درجه اول با احترام و مودبانه باشد و در درجه دوم طوری باشد که مشتری متوجه انتظار بیش از حد خود باشد و از خواسته خود کوتاه بیاید.

 

ادامه مطالب در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: اصول مذاکره فروش تلفنی , اصول و فنون مذاکره فروش , آموزش مذاکره فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

مشتری با دیدن پروفایل شما در همان لحظات اول تصمیم می گیرد که از شما خرید بکند یا نه. پروفایل اینستاگرام حکم ویترین فروشگاه را دارد پس باید سعی کنید اعتماد و نظر مشتری را جلب کنید. در بیوی پروفایل باید یک معرفی کامل و جذاب از فعالیت خود داشته باشید که دلیلی شود برای انتخاب مشتری واطلاعاتی مثل آدرس وب سایت، شماره تماس، قابلیت های ارسال پستی و اگر فروشگاهی برای فروش حضوری دارید، آدرس فروشگاه را به آن اضافه کنید.

عکس پروفایلی که در ابتدا برای پیج خود در نظر می گیرید را به هیچ عنوان تغییر ندهید چون ممکن است بعضی از مخاطبین شما را فقط از روی عکس پروفایل بشناسند. برای استفاده از همه قابلیت های موجود، اکانت خود را در حالت پرایوت قرار ندهید در حالت بیزینسی بگذارید.

 

آموزش تکنیک های فروش در اینستاگرام در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش در اینستاگرام , فروش در اینستاگرام , دوره آموزش فروش در اینستاگرام , صفرتاصد فروش در اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

اگر قصد فروش در آمازون را دارید پس از ساخت اکانت فروشندگی یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

روش FBM
برای افراد مبتدی استفاده از روش Fulfilled By Merchant پیشنهاد می شود. پس از ساخت اکانت به این روش محصول را برای فروش در آمازون ارائه می کنید و پس از خرید تمام مراحل ارسال به عهده فروشنده است.

روش FBA
همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم استفاده از روش FBA یا همان Fulfilled By Amazon بسته بندی و ارسال محصولات را به عهده آمازون می گذارد. در صورت استفاده از این روش محصولات خود را باید به انبار آمازون بفرستید. بعد از 20 روز از تحویل محصول به مشتری، آمازون با کم کردن درصد خود حساب شما را تسویه می کند.

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش در آمازون , فروش در آمازون , تجربه فروش در آمازون , آموزش رایگان فروش در آمازون , فروش محصولات ایرانی در آمازون ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای فروش در دیجی کالا چون به عنوان یک فروشنده حضور ندارید، وظیفه دارید اطلاعات فنی و مشخصات ظاهری محصول خود را بر روی پنل فروشگاهی ثبت کنید. این اطلاعات شامل کاربرد، جنس، رنگ، سایز و قیمت می شود. در ادامه آموزش فروش در دیجی کالا به توضیح مراحل ثبت نام می پردازیم:

گام اول
به عنوان فروشنده در سایت ثبت نام می کنید و منتظر جواب تاییدیه از سمت دیجی کالا می شوید. سپس پیغامی به منزله تایید قرار داد دریافت خواهید کرد.
پس از دریافت تاییدیه به آدرس seller.digikala.com مراجعه کنید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به پنل خود دسترسی پیدا کنید.

گام دوم
در این مرحله از ثبت نام فروش در دیجی کالا اصطلاحا باید ایجاد محصول کنید، به این معنا که برای محصول تصویر آپلود کنید و نام گذاری انجام دهید. برای ایجاد محصول یا همان درج کالا از دو روش می توانید استفاده کنید:
از خدمات کارخانه محتوا که شامل تمام سرویس های درج، عکاسی، شرح، نقد و بررسی به منظور تسریع در مرحله استفاده کنید.
درج کالا از طریق پنل فروشگاهی
1. در صورتیکه برند شما قبلا در سیستم ثبت نشده باشد ابتدا باید فرم درخواست ثبت برند را تکمیل کنید.
2. در صورت نیاز به شرح کالا مواردی مثل ویژگی های اصلی و کاربرد محصول را قید کنید.
3. قوانین خاصی که آپلود عکس برای فروش در دیجی کالا دارد را باید رعایت کنید. این قوانین برای یکسان بودن شکل تصویر کالاها است.
4.پس از گذراندن مراحل درج کالا باید مجددا منتظر تاییدیه کارشناسان باشید. اگر درج محتوا استانداردهای لازم را نداشته باشد، کارشناسان مشکلات موجود را برای شما ارسال خواهند کرد.

گام سوم
مرحله قیمت گذاری برای فروش در دیجی کالا مهم ترین مرحله است. ابتدا باید در یکی از کلاس های آموزشی شرکت کنید تا امکان قیمت گذاری بر روی محصول را داشته باشید. همه کالاها با توجه به نوع عملکردشان باید با گارانتی ارائه شوند.

 

نکات کلیدی آموزش فروش در دیجی کالا در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: فروش در دیجی کالا , آموزش فروش در دیجی کالا , شرایط فروش در دیجی کالا , تجربه فروش در دیجی کالا ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

یکی از نکات مهمی که در آموزش فروش تلفنی به آن پرداخته می‌شود، جنبه‌های حقوقی فروش تلفنی در ایران و دیگر کشورها است که به آن می‌پردازیم:
در ایران قانون یا حریم شخصی برای افراد در خصوص اینکه حق شکایت و نارضایتی داشته باشند که با آنها تماس گرفته شده، وجود ندارد. فقط میتوانند دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را غیرفعال کنند.
در بسیاری از کشورها مثل آمریکا، افراد میتوانند شماره خود را ثبت کنند برای اینکه با آنها تماس گرفته نشود اما به دلیل به رسمیت شناخته شدن بازاریابی تلفنیB2B، شماره تلفن کسب و کارها قابل ثبت کردن نیست.
شرکت‌هایی که به وسیله فروش تلفنی میخواهند فعالیت کنند باید اطلاعات کامل خود را در یک سامانه ثبت کنند و یک کد(SAN) دریافت کنند. پس از آن به دیتابیس شماره ممنوعه دسترسی دارند.

 

نکات مهم فروش تلفنی در سایت سانسل

 



:: برچسب‌ها: دوره آموزش فروش تلفنی , ترفندهای فروش تلفنی , آموزش فروش تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

آموزش فروشندگی برای آگاهی فروشنده از جزئیاتی که دیگر فروشندگان به آن اهمیت نمیدهند و تبدیل یک فروشنده معمولی به حرفه‌ای ضرورت دارد. هر شخصی در شغل خودش به نوعی با فروشندگی درگیر است.  آموزش فروشندگی آموختنی است و نمیتوان آن را نادیده گرفت اما به کارعملی نیاز دارد.

 

مهم ترین اصول آموزش فروشندگی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروشندگی , فیلم آموزش فروشندگی , آموزش فروشندگی در مغازه , آموزش فروشندگی فرش ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در این قسمت از آموزش فروش صنعتی با مراحل فرآیند خرید در این زمینه با ما همراه باشید:

  • بیشترین توجه در تبلیغات فروش صنعتی به منطق مشتریان وابسته است.
  • اولویت خرید مشتریان قیمت محصولات نیست.
  • تیم خرید در فروش صنعتی پس از شناخت بازار هدف و نیاز مشتریان براساس اولویت اقدام به خرید می کنند.

 

مهم ترین ویژگی های فروش صنعتی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: فروش صنعتی , آموزش فروش صنعتی , مدیریت فروش صنعتی , فروش محصولات صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در شبکه های اجتماعی راه جدیدی برای ارتباط بین کسب و کارها ایجاد شد. بررسی هایی که توسط چادویک مارتین بیلی و iModerate انجام شد نشان داد که شرکت ها بیشتر از طریق شبکه های اجتماعی خرید می کنند. راهکارهای استفاده از شبکه های اجتماعی به نفع شرکت های فروش B2b شده است. در فروش از طریق شبکه های اجتماعی خرده فروشی اهمیت ندارد زیرا ریسک خرده فروشی به سبک اینترنتی بالا است.

 

برای دریافت آموزش تکنیک های فروش B2b به سایت سانسل مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: پلن فروش B2b , تکنیک های فروش B2b , آموزش فروش B2b , انواع فروش B2b , فروش B2b ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

قبل از این که به تکنیک های پرزنت فروش بپردازیم این نکته مهم را در نظر داشته باشید که برای یک فروش موفق باید به محصول خود ایمان داشته باشید تا بتوانید تبلیغ کنید و به سوالات مشتری پاسخ دهید. در ادامه به مهم ترین تکنیک های پرزنت فروش توجه کنید:

تقویت فن بیان: یک پرزنتر موفق باید توان صحبت کردن به شکل صحیح را داشته باشد. راه های زیادی مثل دوره های آموزشی تقویت فن بیان وجود دارد که شرکت در این دوره ها پیشنهاد می شود. پرزنتر درکنار فن بیان خوب باید بدون خجالت و با اعتماد به نفس در مورد محصول صحبت کنید.
داستان گویی در پرزنت فروش: یک نکته مهم که در بازاریابی باید به آن توجه کنید این است که مهم نیست به مشتری چه می گویید مهم این است که چطور می گویید. باید در مورد محصول یک داستان جالب و شگفت انگیز باقی بگذارید. سعی کنید برای داستان خود یک مقدمه و نتیجه تاثیر گذار داشته باشید.
خوب گوش دهید: در مراحل پرزنت فقط شما نباید صحبت کنید بلکه باید در کنار صحبت کردن یک شنونده خوب هم باشید تا متوجه نیازهای مشتری بشوید.
ایجاد انگیزه در مشتری: برای افزایش میزان فروش باید بتوانید در مشتری انگیزه ایجاد کنید. در پرزنت فروش نباید با بی میلی با مشتری صحبت زیرا او هیچ رغبتی برای خرید پیدا نمی کند و حتی حاضر به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول شما نمیشود.
با صداقت باشید: در پرزنت برای جلب نظر مشتری نباید دروغ بگویید و یا حتی اغراق کنید. صداقت شرط رابطه موفق است و در مورد ویژگی های محصول خود نباید دروغ بگویید.
در پاسخ دادن کمی صبر کنید: برای پیدا کردن بهترین پاسخ به سوال مشتری 3ثانیه مکث کنید. نیاز نیز به سرعت به پرسش مشتری پاسخ دهید. جمله نامناسب می تواند باعث از دست دادن مشتری شود.

 

آموزش نکات مهم برای پرزنت موفق در جلسه فروش در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: اموزش پرزنت حرفه ای , نکات مهم در پرزنت فروش , پرزنت فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

در فروش عمده نسبت به میزان خرید بیشتر، قواعد و اصول و نوع ارتباط با مشتری متفاوت است. از مهم‌ترین قواعد فروش عمده این است که بدانید، چه زمانی محصولات را معرفی کنید، چه زمانی تخفیف بگذارید و یا چه زمانی تبلیغات کنید. همه این اصول در دوره‌های آموزش فروش عمده گفته می‌شود.

 

نکات مهم فروش عمده در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: عمده فروشی چیست , فروش عمده کالا , نرم افزار فروش عمده ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

یک کسب و کار شاید بتواند یک محله یا خیابان را پوشش دهد، در صورت یک پیشرفت خوب شاید یک شهر را خدمات دهد اما در فروش اینترنتی فروشنده میتواند محصولات مختلف خود را در همه‌جای کشور یا حتی کشور‌های دیگر عرضه کند. مشتریان هم میتوانند محصول مورد نیاز خود را جستجو کنند و محصولات مختلف را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.
هزینه‌های زیادی برای تبلیغات کسب و کار مصرف میشود که این تبلیغات ممکن است مدت زمان کمی کارآیی داشته باشد و دوباره تعداد مشتریان کم شود. اما در فروش اینترنتی تبلیغات و خدمات مدت زمان طولانی برروی اینترنت باقی می‌ماند و مدت‌ها بازدید دارد.
وب سایت‌هایی که عمر بیشتری دارند، مشتریان واقعی‌تری دارند.
در دوره‌های آموزش فروش اینترنتی تکنیک‌های افزایش فروش اینترنتی ارائه می‌شود.

 

معرفی انواع فروش اینترنتی در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش فروش اینترنتی , فروش اینترنتی , فوت و فن فروش اینترنتی , بهترین فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : setareh mohammadi

به دلیل رقابت با فروشندگان زیرزمینی که در چین مشغول فعالیت هستند، تضمینی وجود ندارد که با فروش در علی بابا سود بالایی داشته باشید زیرا ناچار هستید محصولات خود را با قیمتی پایین تر از آن ها بفروشید علاوه بر اینکه اگر فروش انبوه داشته باشید باید هزینه عضویت در علی بابا را هم بپردازید اما در ابتدا درآمد مورد قبولی می توانید داشته باشید. آموزش فروش در علی بابا در ادامه به روش هایی اشاره دارد که با استفاده از آن ها می توانید سود بیشتری کسب کنید:
شروع فعالیت با عضویت رایگان: آموزش فروش در علی بابا به بررسی ویژگی های سایت، عملکرد سیستم و میزان تقاضا قبل از پرداخت حق عضویت سالانه تاکید دارد.
همکاری با فروشندگان چینی: شراکت و همکاری با تولید کنندگان چینی به افزایش میزان سود و سفارشات کمک می کند.
تحقیق در بازار: باید بدانید تامین کنندگان محصولات مشابه چگونه بازاریابی و قیمت گذاری می کنند و سپس نیاز خریداران را بررسی کنید. در دوره آموزش فروش در علی بابا بطور کامل به این مباحث اشاره می شود.

 

آموزش روش های کسب سود از سایت علی بابا در سایت سانسل

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش تصویری خرید از سایت علی بابا , چگونگی خرید از علی بابا , نماینده علی بابا در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()