|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
پس از انتخاب و شناخت محصول برای فروش عمده، مرحله بعد پیدا کردن مکانی برای فروش محصولات است. آموزش فروش عمده تعدادی از سایت ها برای فروش عمده اینترنتی را معرفی می کند:
سایت علی بابا وب سایت علی بابا بزرگترین منبع خرید و فروش عمده کالا در جهان است. علی بابا در دسته بندی های مختلف محصولات را برای خریداران قرار داده است. متاسفانه هم اکنون این سایت به خریداران ایرانی خدماتی ارائه نمی کند.
Wholesale Central.com این وب سایت رایگان، بستری است برای فروش عمده و تولیدکنندگان در صنعت پوشاک، لوازم الکترونیکی، هدیه، عطر، جواهرات و ...
DOBA در این وب سایت با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه، به کاربران اجازه خرید می دهد و سفارش خود را درب خانه تحویل می گیرند.
SaleHoo با پرداخت هزینه سالانه کمتر از 100دلار می توان به عرضه کنندگان فروش عمده دسترسی پیدا کرد.
عمدکس اولین وب سایت فروش عمده در ایران سایت عمدکس است که به روش علی بابا فعالیت می کند. خریداران محصولات خود را به قیمت کارخانه و با سرویس رایگان دریافت می کنند.
نکات مهم فروش عمده در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش عمده ,
آموزش فروش عمده ,
سایت عمده فروشی ,
انواع عمده فروشی ,
عمده فروشی آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
فروشندگان در علی بابا 50 محصول را می توانند به صورت رایگان بفروشند و هیچ هزینه ای برای کمیسیون فروش و کارمزد تراکنش نپردازند. در دوره های آموزش فروش در علی بابا به معرفی این محصولات می پردازیم. اما دو پلن به عنوان فروشنده طلایی برای عضویت در سایت وجود دارد:
- پلن Basic که سالانه 2289 دلار هزینه دارد.
- پلن Premium که سالانه 4089 دلار هزینه دارد.
معرفی بهترین محصولات برای فروش در علی بابا در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش در علی بابا ,
آموزش فروش در علی بابا ,
فروش در سایت علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
برای افزایش میزان فروش باید بتوانید در مشتری انگیزه ایجاد کنید. در پرزنت فروش نباید با بی میلی با مشتری صحبت زیرا او هیچ رغبتی برای خرید پیدا نمی کند و حتی حاضر به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصول شما نمیشود.
آموزش رایگان تکنیک های پرزنت فروش در سایت سانسل
:: برچسبها:
پرزنت فروش ,
متن پرزنت ,
نکات مهم در پرزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
این نکته درست است که تخفیف احتمال توافق را افزایش می دهد اما ممکن است خظرهایی هم برای فرآیند فروش داشته باشد یک مشاور فروش یا مدیر فروش و تبلیغات غیرحرفه ای این خطرها را به موقع درک نمی کند. هر زمان که مشتری درخواست تخفیف کرد نباید با او موافقت شود، بلکه باید یک جنبه استراتژیک داشته باشد تا برای فرآیند فروش یک مزیت به حساب بیاید.
برای دریافت رایگان خدمات مشاوره فروش به سایت سانسل مراجعه کنید.
:: برچسبها:
مشاور فروش ,
مشاوره فروش ,
بهترین مشاوره فروش ,
مشاور فروش کیست ,
مشاور فروش اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
برای پیشرفت در روند فروش B2b از خطاهای رایج در این مسیر باید دوری کنید: از فروش به خریداران سطح پایین در فروش B2b بپرهیزید در آمد به دست آمده از فروش به خریداران سطح پایین در فروش B2b درآمد خوبی برای شما نخواهد داشت اما خریداران سطح بالا بهترین گزینه خواهند بود تا پیشنهادهای سطح بالای شما را بپذیرند.
ویژگی ها و مزایای محصول را برجسته نکنید در فروش B2b تمرکز کردن بر نتایج محصول کمک بیشتری به مشتری می کند تا برجسته کردن ویژگی های آن. برجسته کردن ویژگی های محصول دیگر مثل گذشته سودی ندارد.برای مشتریان خود
شخصی سازی در نظر نگیرید در نظر گرفتن پیشنهادات تک گزینه ای در فروش B2b اشتباه است. در این صورت با دو مشکل مواجه می شوید، اول اینکه مشتریان برای راه حل شما هیچ معیار و ارزشی قائل نمی شوند و دوم اینکه حتی اگر مشتری به فکر یک سرمایه گذاری عالی باشد، به یک راه حل سطح پایین محدود می شود. اگر چند گزینه داشته باشید از پیشنهادات سطح پایین تا بالا، ارزش بیشتری برای مشتری فراهم کرده اید و باعث افزایش میزان فروش و سود شما می شود.
دوری از ملاقات حضوری فروش B2b همیشه نمی تواند از طریق فروش تلفنی و آنلاین موفق باشد. برای ارائه خدمات گران قیمت باید یک سرمایه گذاری جدی در نظر بگیرید و حتما نیاز به ملاقات حضوری دارید. ملاقات حضوری در فروش B2b نرخ معامله را افزایش می دهد. حتی برای برخی از معاملات برای اینکه مشتری را ترغیب به ملاقات حضوری کنید بهتر است هزینه های رفت و آمد مشتری را برعهده بگیرید.
بیان مبهم ارزش برند
گزارشی دقیق و شفاف به طور خلاصه از برند خود آماده داشته باشید زیرا هر زمان که یک مشتری بالقوه در فروش B2b سوالی از ارزش کار شما پرسید باید بتوانید بدون هیچ ابهامی به او پاسخ دهید در غیر این صورت مرتکب اشتباه بزرگی شده اید.
ارائه تخفیف بیش از حد در فروش B2b با قیمت های پایین فقط مشتریان سطح پایین را می توانید جذب کنید. اما برای مشتریان ایده آل ارزش محصول مهم تر از قیمت آن است. پس سعی کنید ارائه تخفیف را فقط برای موارد خاص در نظر بگیرید زیرا تخفیفات بیش از حد ارزش شما را برای مشتریان خاص پایین می آورد. بجای تخفیف با اطمینان کامل و اعتماد بنفس ارزش محصول خود را بیان کنید. استفاده از این روش باعث جذب مشتریان دائم برای شما می شود نه مشتریانی که فقط ممکن است یکبار بخاطر تخفیف از شما خرید کنند.
ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش B2b در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش B2b ,
آموزش فروش B2b ,
پلن فروش b2b ,
پلتفرم b2b ,
کارشناس فروش B2b ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
مشتریانی که طرفدار محصولات خاص هستند از شرکتهای خاصی خرید میکنند و به آنها اعتماد دارند. این شرکتها با استفاده از تکنیکهای آموزش فروش حرفهای ، محصولات کمیاب و با کیفیت ارائه میکنند تا مشتریان بیشتری جذب آنها شوند. خوش بین بودن به مشتری و صرف انرژی برای معرفی و فروش محصولات یکی دیگر از تکنیکهای فروش حرفهای است. در صورت گذراندن دورههای آموزش فروش حرفهای توسط بازاریابان، در شناسایی مشتریان موفق تر هستند.
دوره آموزش فروش رایگان در سایت سانسل
:: برچسبها:
آموزش فروش ,
دوره فروش ,
دوره آموزش فروش ,
آموزش فروش حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
فروش مویرگی در کنار مزایا معایبی هم دارد که باهم بررسی می کنیم:
پخش کردن نقدینگی در فروش مویرگی مقدار زیادی از پول پخش می شود. اگر برنامه ریزی منظمی برای جمع آوری وجوه نداشته باشید، امکان اصراف و حیف شدن اموال وجود دارد.
تنوع مشتریان نداشتن برنامه ریزی برای دسته بندی خریداران در فروش مویرگی، به دلیل یکسان نبودن ویژگی مشتریان مثل، قدرت خرید، فرهنگ و... با مشکلات مختلفی مواجه می شود. مثلا نمی توان برای همه با قدرت خرید های مختلف یک میزان تخفیف و قیمت در نظر گرفت.
کمبود نیروی کار نیروی متخصص در فروش مویرگی بسیار کم است. آموزش دادن ویزیتور ها بسیار سطحی و ابتدایی است و باز هم جبران کمبود نیروی متخصص را نمی کند.
مزایای فروش مویرگی در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش مویرگی ,
فروش مویرگی چیست ,
اصطلاحات فروش مویرگی ,
نرم افزار فروش مویرگی ,
آموزش فروش مویرگی ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
برای همکاری و فروش در تلگرام سامانه ای وجود دارد که بدون نیاز به سرمایه است. با تبلیغات در فضاهای مجازی و سایت می توانید فروش داشته باشید. در سیستم مبلغی به عنوان پورسانت درنظر گرفته شده است که پس از فروش به حساب شما واریز می شود. اینگونه به راحتی و بدون نیاز به سرمایه، هماهنگی با مشتری و ارسال کالا کسب درآمد داشته اید. برای این روش فروش در تلگرام باید وقت کافی بگذارید و تبلیغات حرفه ای داشته باشید تا بدون محدودیت درآمد بیشتری کسب کنید.
آموزش فروش در تلگرام در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش در تلگرام ,
آموزش فروش در تلگرام ,
همکاری فروش در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
همان طور که همه ما می دانیم، مویرگ ها بخش و عضوی از بدن ما هستند که در همه جا دیده می شوند، همه جا کاربرد دارند و شاید بتوانیم آن ها را بیشترین اجزای داخلی بدن معرفی نماییم. بله مویرگ ها همه جا هستند و شما می توانید در هر قسمت از بدن، آن ها را بیابید. فروش مویرگی نیز از همین قاعده بسیار ساده پیروی می کند. در واقع، شما بر اساس این استراتژی فروش، تصمیم می گیرید که محصولات تان را به صورت مویرگی در تمامی بسترهای فروش قرار دهید؛ به طوری که مخاطب و مشتری شما در قسمت که سر می چرخاند بتواند محصول شما را ببیند. این کار در فروش می تواند فواید، مزیت ها و محاسن بسیار زیادی داشته باشد. در کنار این محاسن، محدودیت های دیگری نیز متوجه استراتژی فروش تان خواهد شد. در ادامه قصد داریم تا ابعاد مختلف خدمات مشاور فروش مویرگی را مورد بررسی قرار دهیم و با هم بررسی کنیم که این مشاوره فروش برای چه کسانی مناسب است و چه محدودیت ها و مزیت هایی خواهد داشت.
خدمات رایگان مشاور فروش مویرگی در سایت سانسل
:: برچسبها:
مشاور فروش مویرگی ,
مزایای فروش مویرگی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
فروشندگان در علی بابا 50 محصول را می توانند به صورت رایگان بفروشند و هیچ هزینه ای برای کمیسیون فروش و کارمزد تراکنش نپردازند. در دوره های آموزش فروش در علی بابا به معرفی این محصولات می پردازیم. اما دو پلن به عنوان فروشنده طلایی برای عضویت در سایت وجود دارد:
- پلن Basic که سالانه 2289 دلار هزینه دارد.
- پلن Premium که سالانه 4089 دلار هزینه دارد.
معرفی محصولات مناسب برای فروش در علی بابا در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش در علی بابا ,
آموزش فروش در علی بابا ,
فروش در سایت علی بابا ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
این دسته از افراد مخاطبین آموزش فروش هستند:
- کسانیکه در یک فروشگاه کار میکنند و برای معرفی محصولات خود با مشتریان از طریق تماس تلفنی در ارتباط هستند.
- کسانیکه به صورت حضوری با مشتریان در ارتباط هستند.
- کسانیکه از طریق بازاریابی تلفنی فعالیت میکنند
- کسانیکه سرپرست ویزیتورها هستند در آموزش فروش و فروشندگی مدنظر اند.
- کسانیکه عرضه محصولات و خدمات خاص را برعهده دارند.
ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش حرفه ای در سایت سانسل
:: برچسبها:
آموزش فروش ,
آموزش فروش مستقیم ,
آموزش فروش حرفه ای ,
آموزش فروش مجازی ,
دوره آموزش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 فروردين 1401 |
نظرات ()
|
|
|
|
|