|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
با مخاطبان و مشتری های خود رابطه ای دوستانه برقرار کنید. قیمت متعادل و کمتر ازبازار برروی محصولات خود بگذارید تا به راحتی محصول شما به فروش برسد. سعی کنید برای محصول خود یه کد بگذارید تا خریدار در تلگرام به راحتی محصول مورد نظر خودش را پیدا کند. ازدوستان و آشنایان خود بخواهید درگروه ها و کانال های تلگرامی خود برای شما تبلیغ کنند و بازاریابی تلگرامی انجام دهند. محصولاتی که وزن شبیه هم دارند نرخ پستی تقریبا یکسانی بزنید با کمال صبوری و متانت به درخواست مشتریان پاسخ بدهید،عکس ها و تصاویر زیبا و جالب برای محصول خود درنظر بگیرید تا چشم مخاطب محصول شما را دربرگیرد.
آموزش فروش در تلگرام کاملا رایگان در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش در تلگرام ,
آموزش فروش در تلگرام ,
همکاری فروش در تلگرام ,
کانال فروش در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
- آشنایی با زبان کشورهای مختلف باعث راحتی در برقراری ارتباط و بستن قراردادهای تجاری بهتر می شود.
- تبلیغات برای فروش بین الملل در داخل و خارج باعث شناخنه شدن برند و در نتیجه موفقیت می شود.
- وجود بازاریاب توانا در فروش بین الملل برای رسیدن به موفقیت، با اهمیت است. بازاریاب اگر توانا باشد می تواند با بهترین پاسخ ها در مذاکرات زمینه بستن قرارداد های فوق العاده را آماده کند.
- شرکت در نمایشگاه ها و گردهمایی های تجاری و تخصصی برای رسیدن به موفقیت در فروش بین الملل بسیار مفید است زیرا باعث آشنایی با دیگر برندها و همچنین معرفی برند شرکت می شود.
- افزایش دائمی کیفیت محصولات باعث رضایتمندی مشتری و در نتیجه عقد قرارداد های بیشتر و موفقیت در فروش بین الملل می شود.
دوره رایگان آموزش فروش بین الملل در سایت سانسل
:: برچسبها:
فروش بین الملل ,
آموزش فروش بین الملل ,
مشاور فروش بین الملل ,
قرارداد فروش بین الملل ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
یکی دیگر از تکنیک های موفقیت در پرزنت فروش، جلب اعتماد است. برای جلب اعتماد مشتری باید زمینه سازی صورت گیرد. یکی از علل ایجاد بی اعتمادی بین خریداران دروغ هایی است که فروشندگان برای فروش محصولات خود می گویند. همزادپنداری یکی از ساده ترین راهکارهای جلب اعتماد است. برای برقراری ارتباط و جلب اعتماد بهتر است بین خود و مشتری یک وجه اشتراک پیدا کنید خیلی آسان تر پرزنت کنید.
آموزش پرزنت فروش در سایت سانسل
:: برچسبها:
پرزنت فروش ,
متن پرزنت ,
نکات مهم در پرزنت فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
در این قسمت از آموزش فروش صنعتی با مراحل فرآیند خرید در این زمینه با ما همراه باشید:
- بیشترین توجه در تبلیغات فروش صنعتی به منطق مشتریان وابسته است.
- اولویت خرید مشتریان قیمت محصولات نیست.
- تیم خرید پس از شناخت بازار هدف و نیاز مشتریان براساس اولویت اقدام به خرید می کنند.
ثبت نام رایگان دوره آموزش فروش صنعتی تا پایان دی در سایت سانسل
:: برچسبها:
آموززش فروش صنعتی ,
فروش صنعتی ,
مدیریت فروش صنعتی ,
بازاریابی و فروش صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
فردی که برای اولین بار به فروشگاه شما وارد میشود و قصد خرید از شما را دارد، پیش از هر چیزی با ظاهرتان رو به رو میشود. فرض کنید به عنوان خریدار وارد فروشگاهی شدهاید، فروشنده با ظاهری نامنظم و نامناسب پیش روی شما ظاهر میشود؛ آیا دید مثبتی در ذهن شما ایجاد میشود؟ چقدر احتمال دارد برای خریدهای بعدی به همان فروشگاه مراجعه کنید؟ آن چه به عنوان ظاهر یک فروشنده مطرح میشود صرفا منظم و نامنظم بودن نیست بلکه صحبت از پوشش و آرایش مناسب است. اگر شما هم نمیدانید به عنوان یک فروشنده باید با چه ظاهری سر کار حاضر شوید به نکاتی که در ادامه مطرح میشود دقت کنید.
لباستان تا حدودی معرف شغلتان باشد. هر شغلی لباس خاصی دارد که به نحوی معرف آن است؛ لباس شما به عنوان یک فروشنده باید متناسب با آنچیزی باشد که شما میفروشید. اگر فروشنده محصولات پروتئینی هستید باید یک لباس تمیز به تن داشته باشید که ترجیحاً به رنگ روشن است و اگر مدیر فروش یک شرکت هستید با کت و شلوار در قرارهای کاریتان ظاهر شوید. ظاهر یک فروشنده باید متناسب با شغل وی باشد. فرض کنید شما در سمت خریدار با مدیر فروش یک شرکت بزرگ قرار ملاقات دارید؛ وقتی وارد محل ملاقات میشوید فردی را میبینید که با یک گرمکن ورزشی به سمت شما میآید، طبیعتاً این آخرین چیزی است که انتظار دارید!
ادامه مطلب را در سایت سانسل بخوانید
:: برچسبها:
ظاهر یک فروشنده ,
ظاهر یک فروشنده حرفه ای ,
ویژگی های ظاهر فروشنده حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
یک مشاور فروش عمده، صحیح و استاندارد و اصولی، عموماً به شما نشان می دهد که عمده فروشی تا چه اندازه می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد و شما را مجاب می کند که حتماً ارتباط با عمده فروش ها در رأس فعالیت های فروش و پخش خود قرار دهید. مزیت هایی که یک مشاوره اصولی عمده فروشی برای شما تعریف می کند، شامل موارد زیر خواهد شد.
فروش بهتر و فروش بالاتر: یکی از نتایجی که از همکاری تولید کننده با عمده فروش ها حاصل می شود، فروش بالاتر و در نتیجه سود بیشتر است. عمده فروش ها با درصد زیادی از جزئی فروشندگان در ارتباط هستند و شما با فروش محصولات و خدمات خود به این عمده فروش ها، محصولات خود را به دست حجم وسیعی از خرده فروشان خواهید رسانید. با این کار، بدون کمترین هزینه ای، می توانید محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنید.
رعایت ترکیب کالا: مشتری، تنها موارد مورد نیاز خود را محصولات و خدمات شما می خواهد و می خرد اما عمده فروش این طور نیست و تمام محصولات و خدمات شما را به صورت یک پکیج کلی و درست و حسابی می خواهد. همین موضوع باعث می شود که تولید کننده، دیگر دردسری برای محصولات و خدمات کم طرفدارتر نداشته باشد
خرید آسان تر برای مشتریان: تولید کننده اصولا تمایل دارد که جنس خود را به صورت کلی به فروش برساند و طبیعتاً خرید محصولات و خدمات یک مجموعه تولید کننده به صورت کلی، از عهده مشتری جزء بر نخواهد آمد. از این رو، ممکن است هم محصولات و خدمات تولید کننده روی دستش بماند و هم مشتری نتواند نیازهای خود را برطرف سازد. این وسط، فروشنده عمده وارد می شود و با سرشکن کردن قیمت اجناس مختلف به مبالغ پایین تر، به تولید کننده و مصرف کننده برای رفع نیازهای شان کمک زیادی می کند.
خدمات رایگان مشاور فروش عمده در سایت سانسل
:: برچسبها:
مشاور فروش عمده ,
مشاور بازاریابی و فروش عمده ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
در ساخت کانال حرفه ای برای فروش در تلگرام نکات زیر را رعایت کنید: انتخاب نام کانال(channel name) نام کانال فروش در تلگرام باید به گونه ای باشد که نشان دهنده نوع خدمات شما باشد. انتخاب نامی که مرتبط به محصولات شما باشد به افرادی که در قسمت جستجو تلگرام سرچ می کنند کمک میکند راحت تر کانال محصول مورد نظر خود را پیدا کنند، در نتیجه شانس دیده شدن شما بالا می رود. عکس کانال در انتخاب عکس برای کانال فروش در تلگرام دقت داشته باشید که موقع برش دایره ای عکس پروفایل، عکس انتخابی دچار برش نامناسب نشود. به علت کوچک بودن سایز عکس بهتر است از عکس هایی استفاده کنید که زمینه اطرافشان ساده باشد. بهتر است عکس کانال خود را تغییر ندهید چون ممکن است این تصویر در ذهن مخاطب حک شده باشد و پس از آن کانال شما را گم کند. همین نکات کوچک بر میزان فروش در تلگرام تاثیر دارد.
توضیحات (Description) مهم ترین قسمتی که تاثیر زیادی بر فروش در تلگرام دارد، قسمت توضیحات است که در واقع معرف شما است. مشتریان حتما قبل از خرید این قسمت را کنترل می کنند. قدم اصلی در فروش، جلب اعتماد مشتری است پس سعی کنید با استفاده از جملاتی کوتاه در این قسمت بتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید. استفاده از سه عامل زیر در قسمت توضیحات باعث افزایش فروش در تلگرام می شود: مزیت رقابتی شما: مزیت رقابتی می تواند ارسال رایگان محصولات، ارسال محصولات در کمترین زمان، امکان خرید حضوری و از این قبیل امکانات باشد. پس سعی کنید بهترین جمله را برای بیان مزیت رقابتی خود بنویسید.
لینک اکانت پشتیبان: اگر لینک اکانت پستیبان در توضیحات باشد، علاوه بر اینکه باعث جلب اعتماد مخاطب می شود، مشتری اگر سوالی هم داشته باشد می تواند قبل از خرید بپرسد. این عامل برای افزایش فروش در تلگرام بسیار موثر است. دقت کنید که قبل از لینک اکانت علامت @ را بنویسید.
لینک سایت فروشگاه: اگر برای فروشگاه خود سایت دارید حتما لینک سایت را به صورت کامل با http:// یا https:// در توضیحات قرار دهید. این مورد هم باعث افزایش اعتماد مخاطب و در نتیجه افزایش فروش در تلگرام می شود.
دوره رایگان آموزش فروش در تلگرام در سایت سانسل
:: برچسبها:
آموزش فروش در تلگرام ,
آموزش فروش ممبر تلگرام ,
ساخت فروشگاه تلگرامی رایگان ,
فروش در تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : setareh mohammadi
در این تکنیک باید به مشتریان جدید و احتمالی خود توضیح دهید که شاید مخاطب درستی برای محصول شما نباشند برای مثال ممکن است کوچک تر یا ناپخته تر از مشتریان ثابت شما باشند. این یک اتفاق عادی است که همه مردم دنبال چیزی هستند که نمی توانند داشته باشند، پس اینگونه تمایل بیشتری پیدا می کنند که محصول شما را بخرند و این قدرت تکنیک معکوس در بستن معامله فروش است. دقت کنید که از این تکنیک و تکنیک های دیگر نباید بیش از حد استفاده کنید و در نظر داشته باشید که تکنیک معکوس را فقط برای خریدارانی که جز مشتریان معمولتان نیستند استفاده کنید.
آموزش تکنیک های بستن معامله فروش در سایت سانسل
:: برچسبها:
بستن معامله فروش در بایننس ,
بستن معامله فروش ,
تکنیک های بستن معامله فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 |
نظرات ()
|
|
|
|
|