نوشته شده توسط : setareh mohammadi

برای محاسبه نرخ نگهداری از مشتری در مرحله اول مدت زمانی که برای اندازه گیری در نظر دارید را تعیین کنید. مرحله دوم محاسبه تعداد کل مشتریانی است که در ابتدا دوره داشته اید و در مرحله سوم تعداد مشتریان را در پایان دوره محاسبه کنید. برای بدست آوردن نرخ نگهداری از مشتری آمار مشتریان پایان دوره را تقسیم بر آمار مشتریان شروع دوره کنید. اما قبل از آن باید آمار دقیق مشتریان جدید در طول دوره را داشته باید و این تعداد را از مشتریان پایان دوره کم کنید.
نتیجه تقسیم تعداد مشتریان پایان دوره بر شروع دوره را در 100% ضرب کنید. عدد به دست آمده نرخ نگهداری از مشتری است. پس از به دست آوردن نرخ نگهداری از مشتری باید در جستجوی دلایل از دست دادن آن دسته از مشتریانی باشید که شما را ترک کرده اند.

 

بهترین راه حل های حفظ و نگهداری از مشتری در سایت سانسل

 





:: برچسب‌ها: نگهداری از مشتری , حفظ و نگهداری مشتری , اهمیت حفظ مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: