با استفاده از تحقیق بینش مشتری امکان ارائه استراتژی های آگاهانه برای بازاریابی به کسب و کارها داده می شود و همچنین برندها می توانند مسیر خود را از بازاریابی انبوه به بازاریابی شخصی تغییر دهند. با تمرکز کردن بر بینش مشتری به جذب مشتری بیشتر و بازگشت سرمایه خواهیم رسید.
تحلیل بینش مشتری در سایت سانسل
:: برچسبها:
بینش مشتری ,
بینش مشتری چیست ,
تحلیل بینش مشتری ,
اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0