بهترین کانال های بازاریابی را می توان از بینش مشتری دریافت کرد. چون امکان دارد برخی از ویژگی ها برای یک مشتری جذاب باشد اما برای همه اینگونه نباشد. به دلیل اینکه عوامل زیادی روی تصمیم خرید مشتری تصمیم می گذارند، برای شناسایی کانال های بازاریابی، برندها می توانند از طریق دریافت و تحلیل بینش مصرف کننده با قدرت بیشتری جلوه کنند.
تحلیل اهمیت بینش مشتری در سایت سانسل
:: برچسبها:
بینش مشتری ,
بینش مشتری چیست ,
تحلیل بینش مشتری ,
اهداف بینش مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0