تفاوت های اساسی بین دو روش فروش محصول محور و فروش مشاوره ای وجود دارد که به آن ها اشاره می کنیم:
- نقطه توجه در فروش محصول محور، محصولات است اما در فروش مشاوره ای مشتری و نیازهایش است.
- در فروش مشاوره ای تاکید بر روی ارزشها است اما در فروش محصول محور، قیمت، فاکتور اصلی است.
- فروشنده به عنوان یک مشاور است و از این طریق کاملا هوشمندانه میزان فروش را افزایش می دهد اما فروشنده محصول محور باید تلاش زیادی برای افزایش میزان فروش بکند.
- در این روش مشتریان نسبت به فروش محصول محور، راحت تر به فروشندگان اعتماد می کنند.
بررسی دلایل استفاده از فروش مشاوره ای در سایت سانسل
![](https://sansell.ir//image/catalog/Consulting%20sales/Consulting-sales2.jpg)
:: برچسبها:
فروش مشاوره ای ,
فروش مشاوره ای به انگلیسی ,
فروش مشاوره ای چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1